Onderwerp: Bitter sweet 16 voor mijn neefje

*zucht* eerst maar even het verhaal:

Of ik een taart kon maken voor mijn neefje. Hij is vandaag 16 jaar geworden, dus iets met een scooter zou leuk zijn. Komt voor elkaar  :/ ...3 dagen bezig geweest om een scooter te boetseren, dat viel nog niet mee zeg!! Maar goed, hij was af en nog leuk ook. Het idee was om de basis van de taart groen te maken, de scooter er boven op en dan over de taart verschillende wegen te maken met verkeersborden. Dus de taart bekleed, scooter erop....breekt die in 10 stukken  :grr:  Oh nee, oh nee; PANIEK!!! En nu???? En nu???? Oke, relax...adem in, adem uit....pffff.
Scooter viel niet meer te redden....uhhh, dan maar streepjes erop...??

Ja, ja, dat ga ik doen. Licht blauwe en donkerblauwe streepjes in verschillende diktes...what was I thinking  :think:  :s  Nu had ik een groene taart met blauwe streepjes...voor een knul van 16  :grr:  :grr:

Weer paniek!!!! Het was inmiddels 23:30 uur, dus nieuwe taarten bakken was geen optie. Oke, dan maar de strepen eraf pulken, misschien dat ik er nog iets van kan maken. Oei...nu heb ik een groene taart met deuken en stukjes marsepein die ik er niet meer vanaf krijg  :nooo  Ik kan wel janken!!

Dan maar de hele boel er vanaf met als gevolg dat de helft van het biscuit mee ging  :grr:  :grr:  Opnieuwe afsmeren...en nu??? Inmiddels is het half 1 's nachts en eindelijk, ja eindelijk krijg ik een ingeving  :Y Ik ga de taart met leger kleuren marmeren  :Y  :Y

Om 3 uur 's nachts was die dan eindelijk klaar. Niet zo strak en hoog als normaal, maar ik ben toch wel tevreden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFPIHXYG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SAEODLUW-D.jpg

Nu maar hopen dat de jarige 'm leuk vind!!

Bedankt voor het "luisteren" naar me verhaal  :D

Groetjes Linda

2

Re: Bitter sweet 16 voor mijn neefje

Ik vind hem geweldig leuk ! En wat een frustratie, pff... kan me voorstellen dat het echt bitter sweet is zo. Wat balen allereerst van die scooter, zo zonde van je uren werk ervoor. Maar je hebt er zo een prachtige taart van gemaakt en nog superstrak om te zien ook, dus alle complimenten hoor !

Groetjes, Conny

3

Wat een verhaal, zoveel stress is bijna niet leuk meer :s
Maar aan je stapel is het niet te zien, hij is echt super leuk geworden  :thumb:

Mooie taart. Wat een gedoe zeg! Knap dat je dan toch door gaat en zoiets moois heb neer gezet!

Mooi hoor! :thumb:

6

Oei.....balen van je scooter, maar erg knap dat je de hele nacht bent door gegaan en er zo'n leuke taart van gemaakt hebt.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

heel mooi en tjee wat een stress bah..

8

Het blijkt maar weer eens dat in tijden van crisis je het beste functioneert! Erg leuk geworden!!

groeten Annemieke
Cake It

Wat een super lieve reacties allemaal!! Bedankt  :thumb:  doet me echt goed na zo'n nacht   :x  Wat een stress he?! En dat allemaal voor een taart hahaha, gelukkig kan ik er nu alweer om lachen  :D  :D

Nogmaals bedankt iedereen!!

10

Wat een verhaal zeg. Erg knap dat je midden in de nacht nog zo'n leuke taart maakt! Leuke hobby hebben we toch hè  ;)

jessica1984 schreef:

Wat een verhaal zeg. Erg knap dat je midden in de nacht nog zo'n leuke taart maakt! Leuke hobby hebben we toch hè  ;)

Geweldige hobby hahahaha Bedankt voor je reactie  :thumb:  :thumb:

12

mooie  taart
jammer dat je scooter kapot ging want dat was ook een gave taart geweest.

13

leuke taart! :thumb:

14 Laatst bewerkt door nikita14 (19-08-2011 17:59)

ik vind hem  geweldig  :thumb:

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

15

Creatief opgelost. Toch een leuke taart geworden. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties  :thumb:  :thumb:  :thumb:

17

Je ziet er helemaal niets van hoor! Hij is erg leuk geworden!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

18

Wat heb je dat super opgelost en het is echt wel een mooie taart!

Dank jullie wel  :thumb: Heel fijn om zulke leuke en lieve reacties te krijgen  :)  :)  :)

20

Balen, maar toch lijkt deze taart alsof ie zo bedoelt was !
Mooi geworden en zeker stoer genoeg voor een 16e verjaardag.

Groetjes Silvia

21

Wat balen als alles zo tegen zit! Maar ik vind je taart desondanks toch erg mooi geworden! Lekker stoer! :thumb:

Bedankt dames  :thumb:   :)

23

O Lin wat een verhaal... Wist wel dat je lang bezig was geweest met een taart maar het verhaal erachter.. pffff.

Al met al een hele leuke taart geworden. Top dat je relax bleef ;-)

Had je nog wel een foto van je boetseersel gemaakt?

Gr Alice

24

O O, wat een verhaal! Wat een stress! Toch heb je nu een superleuke taart neergezet! Knap hoor!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

25

Wat een drama!
Maar ik vind dat jeje er nog goed uitgered hebt, petje af!

It's just a piece of cake