Onderwerp: Bitter sweet 16 voor mijn neefje
*zucht* eerst maar even het verhaal:
Of ik een taart kon maken voor mijn neefje. Hij is vandaag 16 jaar geworden, dus iets met een scooter zou leuk zijn. Komt voor elkaar
...3 dagen bezig geweest om een scooter te boetseren, dat viel nog niet mee zeg!! Maar goed, hij was af en nog leuk ook. Het idee was om de basis van de taart groen te maken, de scooter er boven op en dan over de taart verschillende wegen te maken met verkeersborden. Dus de taart bekleed, scooter erop....breekt die in 10 stukken
Oh nee, oh nee; PANIEK!!! En nu???? En nu???? Oke, relax...adem in, adem uit....pffff.
Scooter viel niet meer te redden....uhhh, dan maar streepjes erop...??
Ja, ja, dat ga ik doen. Licht blauwe en donkerblauwe streepjes in verschillende diktes...what was I thinking
Nu had ik een groene taart met blauwe streepjes...voor een knul van 16
Weer paniek!!!! Het was inmiddels 23:30 uur, dus nieuwe taarten bakken was geen optie. Oke, dan maar de strepen eraf pulken, misschien dat ik er nog iets van kan maken. Oei...nu heb ik een groene taart met deuken en stukjes marsepein die ik er niet meer vanaf krijg
Ik kan wel janken!!
Dan maar de hele boel er vanaf met als gevolg dat de helft van het biscuit mee ging
Opnieuwe afsmeren...en nu??? Inmiddels is het half 1 's nachts en eindelijk, ja eindelijk krijg ik een ingeving
Ik ga de taart met leger kleuren marmeren
Om 3 uur 's nachts was die dan eindelijk klaar. Niet zo strak en hoog als normaal, maar ik ben toch wel tevreden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

Nu maar hopen dat de jarige 'm leuk vind!!
Bedankt voor het "luisteren" naar me verhaal
Groetjes Linda

Wat een stress he?! En dat allemaal voor een taart hahaha, gelukkig kan ik er nu alweer om lachen