1

Onderwerp: aller eerste proefbaksel

Omdat mijn dochter binnenkort 1 wordt vond ik het tijd voor een nieuwe hobby. Een die mijn voorliefde voor koken, bakken en creabea-en combineert. Wel eerst even weten hoe moeilijk het is een taartje te vullen en bekleden en natuurlijk of het te eten is.... ;) Dus even een proefje gemaakt. Ben heel tevreden met het resultaat enne echt een nieuwe hobby gevonden :Y . Zelf rolfondant gekleurd, biscuit vlgs recept van site, gevulde met citroenkwark, witte chocolade-yoghurtvulling en abrikozenjam. Afgesmeerd met witte chocoganache :9. (even proefbatch BC gemaakt, maar vind ik dus echt niet te eten  :nooo) vlgs echtgenoot en buurtjes (de proefkonijnen) erg lekker! Heb natuurlijk nog geen tools, dus was even knutselen met een cookiecutter en op een gewoon bord. Werd er wel helemaal blij van, dus op naar het echte werk. Ben heel benieuwd naar jullie commentaar. En alvast heel erg bedankt voor alle mooie taarten die mij inspireerde om ook te gaan beginnen!! Keep up the good work  :thumb:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VJFXIBLT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZRHQUHG4.jpg

Groetjes Petra

2

Re: aller eerste proefbaksel

heel lief bolletje :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Heel mooi voor een eerst taart hoor!!

Het is inderdaad een héle leuke hobby!

Een goede taart is altijd de zonde waard!!

4

Ziet er heel schattig uit..... :thumb:

5

Super, vooral de kleuren bij elkaar vind ik erg mooi!

6

Mooi taartje. Succes met de volgende taarten. Maar dat komt vast goed! :Y

7

Wat een mooie eerste taart! Echt super netjes gedaan!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

thanks voor alle lieve reacties! *D

Groetjes Petra

9

Hij is goed gelukt hoor, ga zo door!!

10

Heel mooi 1 e taartjes!dat er nog maar vele mogen volgen   :D

11

:thumb: Super eerste taartje! al zo mooi strak! Je hebt jezelf goed ingelezen zeg! Je volgende taarten zullen nog mooier worden ,dus dat belooft wat ;) Een kleine tip voor je bloempjes: Iets dunner uitrollen en na het uitsteken even met je vingers langs de randjes smootheren dan zien ze er nog mooier uit. Veel plezier met je nieuwe hobby en ik wacht al op je volgende taartje! Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

12

Mooi taartje :)