Lieve Inky,
Ik heb nog nooit zoveel reacties op beginnerstaarten gezien als bij jou.
Beide topics heb ik gelezen en ik vindt dat ik nu moet reageren.
Voor een beginner maak je leuke taarten. Het is te zien dat je erg leuke ideeën hebt en je zal zien dat je door ervaring en het dus veel te doen je taarten snel strakker worden.
Helaas zijn wellicht een aantal onder de forum leden hun eigen begin periode en dus hun eerste taarten vergeten. Maar ik durf te wedden dat als iedereen z'n eerste taart(en) nog eens bekijkt dat ze zich misschien wel schamen.
Op een enkele kunstenaar na, want die zijn er ook genoeg!
Inky, je moet gewoon verder gaan zoals je bezig bent en uit het commentaar halen wat je kan gebruiken. Je schreef dat je de € niet hebt om een workshop te volgen... misschien zijn er mensen met ervaring bij jou in de buurt die eens samen willen freubelen! Als je bij mij in de buurt woont mag je best contact met me opnemen na je vakantie. Onderling tips en trucs uitwisselen is altijd gezellig.
Verder, je kunt jou taartjes gewoon verkopen hoor! Je verteld de mensen keurig dat je een beginner bent en zij willen er geld voor geven. Dat heet nou vraag en aanbod! Zo kun jij tenminste oefenen.
Ik zou mijn taarten echt niet allemaal zelf willen opeten en familie en vrienden zouden het ook gauw zat zijn.
ik kijk uit naar je volgende taarten!
btw Ganache is helemaal niet moeilijk hoor en werkt superstrak.
Ik wil je best helpen en je mag me altijd mailen....
Fijne vakantie en rust maar heerlijk uit zover dat gaat met kleine kinderen om je heen.

PS ik hoop dat iedereen mijn handtekening eens goed bekijkt 
Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs, Ricky