1

Onderwerp: Software voor de cricut

Hallo,

Klopt het dat je de cricut cake voortaan enkel nog met de cartridges kan gebruiken?

Ik heb er net eentje besteld, maar kom nergens meer aan SCAL 2, fairy cut, make the cut...
Dat was ik er nu net mee van plan! Balen zeg... zoveel geld kwijt!

Hopelijk heeft iemand hier nog een tip?

Groetjes!

2

Re: Software voor de cricut

Lees even met je mee, want heb hetzelfde probleem :s

3

Volgens mij zijn hier al een aantal topics over. Moet je even de zoekfunctie gebruiken.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126601038

5

Bedankt, ben nog niet zo handig in het zoeken op het forum :o

6

Hallo,

Ik lees ook even mee met deze topic... Erg fijn om te weten waar ik toch nog een programma kan downloaden!

De vraag die ik ga stellen is misschien erg dom (al is mij geleerd dat domme vragen niet bestaan), maar hoe krijg je de afbeeldingen e.d. van je computer op je cartridge danwel machine? Gebruiken jullie hier de gipsy voor of is er een snoertje voor pc naar cricut?

Alvast bedankt!

7

SaskiaV schreef:

Hallo,

Ik lees ook even mee met deze topic... Erg fijn om te weten waar ik toch nog een programma kan downloaden!

De vraag die ik ga stellen is misschien erg dom (al is mij geleerd dat domme vragen niet bestaan), maar hoe krijg je de afbeeldingen e.d. van je computer op je cartridge danwel machine? Gebruiken jullie hier de gipsy voor of is er een snoertje voor pc naar cricut?

Alvast bedankt!

USB kabeltje  :Y

8

gertieneke schreef:
SaskiaV schreef:

Hallo,

Alvast bedankt!

USB kabeltje  :Y

Maar waar kan die USB in dan? Ik heb deze week een machine uit America gekregen en achterin zit naast het stroomkabelgat wel een ander gat maar daar kan geen usb in...

9

Aan de ene kant is het een USB , die gaat in je pc en aan de kant van de cricut is het een aansluiting die bij mij bijvoorbeeld in de printer zit een beetje dikkere vierkante aansluiting, ik weet niet hoe je dat noemt. Maar misschien heb jij hem ook aan de printer zitten ???