1 Laatst bewerkt door kinkycakes (26-07-2011 19:45)

Onderwerp: cricut cake ligt aan mij?

hallo dames ik heb net mijn cricut cake machine gekocht en ben bezig gegaan.
maar heb steeds 1 probleem het mesje komt zo diep dat het mapje ook steeds de vormen krijgen (ingekrast/gesneden)
wat kan ik aan dit probleem doen? of hoord dat zo?

2

Re: cricut cake ligt aan mij?

je bedoelt dat je ook strepen op de snijmat krijgt? Dat hoort :)

3

Ja hoor dat hoort, daarom moet het matje ook na een tijdje vervangen worden, ik geloof na 50 cuts.

Groetjes Samantha

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

4

je kunt de pressure iets lager zetten, maar dan moet je wel opletten of hij wel goed genoeg snijdt... Ik heb m ook net gekocht, het is een hoop proberen! Er staan een aantal goede topics bij apparatuur, beslist aan te raden om te lezen. Goede tips....

5

Ja, ik heb het ook op mijn mat, maar is je mat aan de ene kant op, kun je hem omdraaien voor aan de andere kant te gebruiken.

Ik heb via ebay extra matten gekocht, als ik in meerdere kleuren wil snijden, is dat een stuk makkelijker!

Groetjes,

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

6

Cakemama-nl schreef:

Ja, ik heb het ook op mijn mat, maar is je mat aan de ene kant op, kun je hem omdraaien voor aan de andere kant te gebruiken.

Ik heb via ebay extra matten gekocht, als ik in meerdere kleuren wil snijden, is dat een stuk makkelijker!

Groetjes,

:) wat kosten ze via ebay?