Onderwerp: Wat een werk: Star wars en nog eentje
De vraag was een R2D2 en een taart met Darth vader puzzel. Natuurlijk! Nu moest R2D2 van brownie zijn, maar dan vond ik hem te laag. Hele spul weer uit elkaar gehaald, een biscuit gebakken en die er tussen gedaan voor de hoogte. R2D2 is uiteindelijk gevuld met: 4 lagen brownie met witte chocoladestukken opgehoogd met 2 lagen biscuit en een bolletje van biscuit. Alles gevuld met chocolade merenquecreme en puur/wit chocoladeschaafsel. Ik heb hem in drieën bekleed, de onderste 2 taartjes zijn 2 lagen brownie met daartussen een laag biscuit. Maar goed gestut want mijn hemel wat was die brownie zwaar. Probleem was dat het ontzettend warm was in huis en ik de taart vanwege de witte chocoladestukken maar moeilijk strak afgesmeerd kreeg
Mijn R2D2 is dus lang niet zo strak als ik graag zou willen, na de tweede keer opnieuw bekleden en verspillen van witte marsepein (zo jammer als je met chocoladecreme werkt) vond ik het welletjes. De enkele taart is een chocoladebiscuit gevuld met een laagje witte chocolade, merengue bastognecreme en een laagje ducle de leche. Die was wel naar wens afgesmeerd en bekleed gelukkig. Er kwam alleen net voordat hij opgehaald werd ineens een enorme luchtbel van zeker 1,5 cm hoog aan de bovenkant die er eerst echt niet zat, iemand dat wel eens gehad? Ik kon hem gelukkig ongezien aanprikken en netjes wegwerken. De ontvangers waren gelukkig zeer blij en zagen niets van mijn ergernissen. Sorry voor mijn wat wazige verhaal, kwam vanmorgen uit de nacht en had eigenlijk al op bed moeten liggen gezien mijn gekakel
Without further ado

En een klein boerderijstapeltje, lang niet straks genoeg naar m'n zin maar hij was toch voor ons zelf en de visite
Voor ik hem goed en wel op tafel had kunnen zetten waren de varkens al gestolen door m'n dochters

Feedback wordt zeer zeker op prijs gesteld en hartelijk ontvangen