Onderwerp: Bruidstaartje en Stapeltaartje - Het Rampeplan
Het Rampeplan
Deze taarten heb ik vandaag afgeleverd. Het stapeltaartje was goed gelukt en blijkbaar ook erg lekker aangezien mijn zoontje besloot om er al vast aan te beginnen. Die wilde niet wachten tot we op het feestje waren
En aangezien ik hem nog moest afleveren werd ik van de happen en de gaten die mijn zoontje had gemaakt niet echt vrolijk.
En dan het bruidstaartje......
Tja wat zal ik zeggen alles wat maar fout kon gaan ging fout. Ze wilden een chessboardcake. Nog nooit gemaakt dus ik dacht dat proberen we wel. De eerste drie lagen tja mislukt had niet goed gelezen..... Opnieuw bakken dus ...... helaas niet lang genoeg doorgemixt en te kort in de oven vanwege tijdgebrek dus niet gaar.....Dus werd het een chocolade taart aangezien dat de eerste optie was van dat stel.
Toen de bloemen gemaakt, laat ik ze vallen kortom nog een keer.
Toen de fondant er over heen dat tot twee keer toe scheurde. En na weinig uurtjes slaap een hoop stress verder is dit uiteindelijk het resultaat. En ik moet zeggen dat ik ondanks alles best tevreden ben.
Het Stapeltaartje viel erg in de smaak en ging bij de meeste goed naar binnen. Het wachten op het aansnijden van het tweede taartje tja daar had ik echt de fut niet meer voor bovendien moesten mijn kinderen ook naar bed dus dat hoor ik nog. Ze vonden de taarten wel erg mooi.
Dus das een beetje het verhaal van het rampeplan dat toch nog goed uitpakte.
Het stapeltaartje

Het bruidstaartje

Ik zou zeggen bedankt voor het kijken en groetjes van Inky