Onderwerp: Mijn tweede smeltende bruidstaart
Dit is de bruidstaart die ik donderdag heb afgeleverd waarvan het nodige anders ging of fout ging. Het toppunt was nog wel dat alles redelijk volgens planning was verlopen tot ik het toptaartje verder ging afmaken en ik het uit de koelkast haalde, de folie verwijderde en de frustratie begon. Zodra het taartje buiten de koelkast stond begon het fondant te smelten van de taart af te glijden, te scheuren en er plasjes onder de taart die ik op een verhoging had geplaatsy ontstond.
Daarnaast twee ruziemakende kinderen rond had rennen en ik dus in pure frustratie in janken uitbarstte. Gelukkig had ik het toptaartje over gemaakt en de "foute" nog in de koelkast stond en dus zo enigszins de situatie kon redden maar tja het smelten gebeurde ook bij de andere 3 taarten. Zoals je op de foto's kunt zien.
Ondanks alles was ik toch redelijk tevreden en degene die de vraag bij had neergelegt ook. Wat het bruidspaar ervan vond weet ik niet dat hoor ik maandag. Die wisten niets van het feit dat ik een bruidstaart voor hun ging maken.
Dus ach mensen kijk voor jezelf. Als iemand ideeen heeft over plannen van het maken van taarten graag want het is allemaal nieuw voor mij en ik snap een heleboel dingen nog niet zo goed geloof ik.
Waaronder planning en inkopen doen van benodigdheden etc. etc.
Veel kijkplezier en ik hoop dat iemand wat antwoorden kan geven hierop.
Groetjes Inge

Bruidspaar zal vast erg blij met de taart geweest zijn, zeker als het een verrasing was.