Onderwerp: Whaa hoe fout kan het gaan!!!
ik netjes van de week fondant gemaakt met tylose en al voor gekleurt. dat een dag laten staan en disteren ana de slag gegaan.
mooi hoofdje gemaakt(voor en elfje) oortjes er aan alles gaat goed. maar dan het lijfje!! eerst ziet het er goed uit maar op een gevevn moment als je nog bezig bent met zetten van de vormen gat het rimpelen en scheuren en dan moet het nog drogen in die vorm
hup benen ook gemakt toen maar bedacht dat ze niet ging staan maar op haar knietjes ging zitten aan gezien het zo inzakt.
en toen hup het potje lijm omver!!!!! opruimen!!
lijf er op jurkje aan. stokjes er door heen. maar toch zakt het in. de helft van haar jurkje is al afgebroken ook een arm. maar die kreeg ik met wat lijm en kneden er weer aan. haar maar toch met hoop in folie gewikkelt zodat ze een beetje recht blijft en weg gezet. en maar op ruimen want het was al weer laat.
en toen ohw nee he mijn hele potje blauw op zijn kop in de doos!!! alles onder. dus niets anders op dan alles er uit en schoon maken maar! de blauw was bijna helemaal op!!! dus een goede rotzooi zo snachts! wat eticetjes mooi blauw gekleurt en nog veel meer
pffff nu moet ik nog de vleugels en de haren.
hoe krijgen jullie dat boetseren zo voor elkaar zonder scheuren en afbreken en inzakken????