trotsemamavan3 schreef:ik vul hem altijd wel met 2 lagen. Maar ik bedoel dus een stapeltaart van 2 lagen of gewoon 1 enkele taart van 20cm.....
Ja aan de ene kant wil ik hem wel na haar keuze maken maar aan de andere kant moet ie ook interessant zijn voor iedereen. Vandaar dat k echt even brainstorm wat ik het beste kan maken...
Ik had het inmiddels door. 
Maar goed, ik denk dat je dan eerst even moet verduidelijken hoe/waar deze veiling gaat plaatsvinden. Daaruit kunnen we dan afleiden wat voor publiek eropaf komt.
Komen er bijvoorbeeld bedrijven of verenigingen, dan kun je een grotere taart ook wel verkocht krijgen - hele personeel te eten geven - maar worden er bijvoorbeeld vooral gezinnen verwacht, dan is een kindertaart misschien juist beter. En als er vooral bekenden/familie van het betreffende gezin verwacht worden, dan is juist een connectie naar het patiëntje een goed idee.
Misschien kun je ook bijvoorbeeld nog niks bakken, maar een tegoedbon veilen, zo van - taart voor ... personen, vulling naar smaak, diverse decoratie mogelijk - en die dan versieren met plaatjes van taarten ter inspiratie van de koper.
--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)