1

Onderwerp: Choco-cupcakes met Aardbei-botercreme

Vanmorgen cupcakes gemaakt. Botercreme met gepureerde aardbei erdoor jammmmm, en dan afgewerkt met rolfondant. Hier zijn ze dan!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EXEFQXDT.jpg

Best goed gelukt, al zeg ik het zelf! O-)

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

2

Re: Choco-cupcakes met Aardbei-botercreme

:thumb:

3

klinkt  :9

N-Joy Cakes

4

Ze zijn voor de aanbieding op mijn site. Even kijken of mensen er op af willen komen. :cool:

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

5

Klinkt heerlijk! :9

Groetjes Esther
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl

6

Klinkt lekker, maar wow, wat een hoge prijzen vraag je voor je taarten! Heb je veel klanten die dat willen betalen??

7 Laatst bewerkt door Cinneke (10-08-2011 15:01)

Ik moest de site online hebben voor een bepaalde datum, en er moeten nog de nodige dingen aangepast.En degene die de site in elkaar gezet heeft, heeft zelf prijzen geopperd. Proefversie zeg maar. Dus het kan zijn dat er hier en daar nog aanpassingen komen en er moet nog een pagina bij over contact opnemen enzo.

Ik kan er alleen moeilijk keigroot opzetten:PROEFVERSIE leek me, dus vandaar.

Prijzen zijn inmiddels aangepast en gespecificeerd.