Onderwerp: Choco-cupcakes met Aardbei-botercreme
Vanmorgen cupcakes gemaakt. Botercreme met gepureerde aardbei erdoor jammmmm, en dan afgewerkt met rolfondant. Hier zijn ze dan!

Best goed gelukt, al zeg ik het zelf! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Choco-cupcakes met Aardbei-botercreme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmorgen cupcakes gemaakt. Botercreme met gepureerde aardbei erdoor jammmmm, en dan afgewerkt met rolfondant. Hier zijn ze dan!

Best goed gelukt, al zeg ik het zelf! 

Ze zijn voor de aanbieding op mijn site. Even kijken of mensen er op af willen komen. 
Klinkt heerlijk! 
Klinkt lekker, maar wow, wat een hoge prijzen vraag je voor je taarten! Heb je veel klanten die dat willen betalen??
Ik moest de site online hebben voor een bepaalde datum, en er moeten nog de nodige dingen aangepast.En degene die de site in elkaar gezet heeft, heeft zelf prijzen geopperd. Proefversie zeg maar. Dus het kan zijn dat er hier en daar nog aanpassingen komen en er moet nog een pagina bij over contact opnemen enzo.
Ik kan er alleen moeilijk keigroot opzetten:PROEFVERSIE leek me, dus vandaar.
Prijzen zijn inmiddels aangepast en gespecificeerd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Choco-cupcakes met Aardbei-botercreme