1

Onderwerp: Het gaat gebeuren, maar welke?

Ik ga een cricut kopen. Maar twijfel nog, de grote of de mini. Ik heb niet zoveel bergruimte meer met al die bakspullen. Dus de kleine is een optie. Maar het scheelt met de grote 80 euro of zo. Dus de grote is ook een optie. Kan iemand me uitleggen wat nu het wezenlijke verschil tussen de twee is?
Ja ik weet de een is groter dan de ander, maar wat betekent dat in de praktijk? Heb het antwoord hier niet kunnen vinden.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Re: Het gaat gebeuren, maar welke?

Hoi!!

Heb vandaag mijn grote cricut ontvangen!!  :Y
Ik heb voor de grote gekozen omdat het, net wat jij zegt, maar iets van 80 euro scheelt.
Het verschil is volgens mij alleen dat je op de grote een afbeelding zo groot als de snijmat kan snijden, en meerdere afbeeldingen tegelijk. Maar meerdere kan ook op de kleine cricut.
Dan moet je je afvragen of je echt afbeeldingen van 30x30 gaat uitsnijden....  ;)
Hoop dat je er wat aan hebt!
Succes met een keuze maken!  :thumb:

3

Dank je voor de info.En veel plezier met de cricut.
Tja ik denk dat ik dus niet van die grote afbeeldingen ga snijden, meer randen en mooie sierlijke dingen.
De kleine kan bij mijn printer, bakblikken etc staan. De grote zou ergens anders neergezet worden, w.s boven. Dat vindt ik dus niet fijn.
Ben dus ook benieuwd naar degene die de grote hebben, hoe vaak snij je grote afbeeldingen?

Haha nog geen idee of ik van zulke grote afbeeldingen ga snijden  ;)  ?Vast wel een keer om te proberen  :P
Heb je naar de afmetingen van de cricut zelf gekeken of het veel scheelt in ruimte?  :think:

5

Ja dat scheelt voor mij net genoeg om hem in de kast bij de rest te kunnen zetten. Ut ken dan net  :)

Dan is de keus makkelijk gemaakt toch!  :thumb:

7

Manlief wil een hangend kastje maken..... en ik kan een grote, nieuwe, nederlandse met garantie,  kopen voor minder dan 300 euro. Dus de keus is gemaakt.
Zal niet zoveel grotere dingen maken, maar voor het geval dat en voor die prijs, was de keuze niet moeilijk.
Ben heeeel benieuwd.

8

Er zijn weinig verschillen tussen de grote en de kleine, de kleine heeft een iets anders ingedeeld bedieningspaneel, zo zit de display in de 'deksel' en niet boven op de cricut zelf. Verder zijn er een aantal knopjes met functies die de mini niet heeft, maar ik weet bijna zeker dat je die niet zult missen  ;)

En daarnaast dus de snijmat, die is 30x30 of 30 x 60 bij de grote
En 15 x 30 bij de mini..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!