1

Onderwerp: Invriezen en hoe lang?

Vraagje; kun je botercreme invriezen en hoe lang kun je dit dan in de vriezer bewaren?

2

Re: Invriezen en hoe lang?

even zoeken bij de zoekfunctie op botercreme en invriezen, dan zie je dat er heel veel topics over gemaakt zijn.

3

Probleem is dat ik het via de zoekfunctie niet kan vinden ;-)

4

Hoi,

Ik had dezelfde vraag en lees net een topic dat je botercreme  minimaal 3 maanden kan bewaren in de vriezer, en zelfs wel langer (hoeveel langer staat er niet bij).
groetjes,
Kirsten

5

oh wat stom ben ik, dacht dat je het niet kon bewaren dus heb alles wat ik over had weggegooid, en dat was best nog wel veel! volgende keer maar invriezen dus haha

6

Ik heb toevallig vandaag bij funcakes gebeld om te vragen hoe lang BotercremeMix goed blijft na het aanmaken.
De mevrouw vertelde me dat ik het tot 3wk kan bewaren in de koelkast, en bij invriezen natuurlijk langer.

Groetjes Yvon

7

Oke bedankt voor de reacties. Toch gek dat ze bij funcakes ook niet weten hoe lang precies je het kunt bewaren in de vriezer.

8

de MBC 1-2-3 kan je 6 maanden in de vriezer bewaren

En de botercreme 1:1 toch gewoon in de koelkast tot de uiterste houdbaarheidsdatum van de boter?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

10

Esther161068 schreef:

En de botercreme 1:1 toch gewoon in de koelkast tot de uiterste houdbaarheidsdatum van de boter?

Ja klopt, zo doe ik dat ook.

Groetjes Yvon