Onderwerp: Invriezen en hoe lang?
Vraagje; kun je botercreme invriezen en hoe lang kun je dit dan in de vriezer bewaren?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Invriezen en hoe lang?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje; kun je botercreme invriezen en hoe lang kun je dit dan in de vriezer bewaren?
even zoeken bij de zoekfunctie op botercreme en invriezen, dan zie je dat er heel veel topics over gemaakt zijn.
Probleem is dat ik het via de zoekfunctie niet kan vinden
Hoi,
Ik had dezelfde vraag en lees net een topic dat je botercreme minimaal 3 maanden kan bewaren in de vriezer, en zelfs wel langer (hoeveel langer staat er niet bij).
groetjes,
Kirsten
oh wat stom ben ik, dacht dat je het niet kon bewaren dus heb alles wat ik over had weggegooid, en dat was best nog wel veel! volgende keer maar invriezen dus haha
Ik heb toevallig vandaag bij funcakes gebeld om te vragen hoe lang BotercremeMix goed blijft na het aanmaken.
De mevrouw vertelde me dat ik het tot 3wk kan bewaren in de koelkast, en bij invriezen natuurlijk langer.
Oke bedankt voor de reacties. Toch gek dat ze bij funcakes ook niet weten hoe lang precies je het kunt bewaren in de vriezer.
de MBC 1-2-3 kan je 6 maanden in de vriezer bewaren
En de botercreme 1:1 toch gewoon in de koelkast tot de uiterste houdbaarheidsdatum van de boter?
En de botercreme 1:1 toch gewoon in de koelkast tot de uiterste houdbaarheidsdatum van de boter?
Ja klopt, zo doe ik dat ook.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Invriezen en hoe lang?