1

Onderwerp: fotostudio

Hallo,
onlangs was ik in de Xenos en er stonden fotostudio's .
Nu vraag ik me af of er leden zijn die deze hebben en wat ze er van vinden.
Ik zou er graag een kopen maar wou toch even informeren hoe jullie deze vinden.

Groetjes

2 Laatst bewerkt door nikki69 (08-08-2011 15:52)

Re: fotostudio

Ik heb de studio vorig jaar voor de kerst gekregen, en ik ben er erg blij mee. Ik maak mijn foto's van mijn taarten alleen nog maar in de studio. Kijk maar even op mijnalbum (link onder dit berichtje) voor mijn foto's dan kan je zelf oordelen. Je moet alleen wel even naar beneden scrollen, want de foto's vanaf de kerst vorig jaar pas met de studio gemaakt :lol:

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

3

nikki69 schreef:

Ik heb de studio vorig jaar voor de kerst gekregen, en ik ben er erg blij mee. Ik maak mijn foto's van mijn taarten alleen nog maar in de studio. Kijk maar even op mijnalbum (link onder dit berichtje) voor mijn foto's dan kan je zelf oordelen. Je moet alleen wel even naar beneden scrollen, want de foto's vanaf de kerst vorig jaar pas met de studio gemaakt :lol:

Leuke taarten.

Ik denk dat ik het maar in het oog ga houden. Ze komen volgens de verkoopster regelmatig binnen. En als ik er ben neem ik direct ook maar eentje mee.

Bedankt trouwens voor je berichtje.

4

mijn manlief is zelf fotograaf, dus mijn foto's komen uit een andere studio  :)

5

Ik vond het niet prettig om mee te werken, mijn taarten zijn al gauw te groot om in de kleine studio kwijt te kunnen en dan nog mooi te fotograferen.
Heb ook aan Junglefrog gevraagd wat zij ervan vindt, maar ze raadde het gebruik ervan niet echt aan. Gebruik nu een rol behang als achtergrond en dat werkt prima voor mij.

Rol papier er achter en onder en goed in het daglicht zetten dan heb je helemaal geen fotostudio nodig. En idd hij is aan de kleine kant...

Life is what you bake it.

7

bedankt voor de reactie s

Mijn man vind hem ook te klein.
We gaan het oplossen op de mannier zoals het hier onderaan beschreven staat.

Maar nu eerst terug gaan bakken.