Onderwerp: Zilveren lelies voor zusje en haar bruidegom
Het is mij wat geweest, van een chocoladetaart met gouden afwerking, uiteindelijk naar witte marsepein met zilver...die trapsgewijs moest lopen.
Nog nooit met marsepein gewerkt, was wat aanpassen (crisco moeten gebruiken want bleef aan handen kleven).
Heb zelf de standaard gemaakt voor de taart. Gele isolatiemoes van 2cm dik versneden in verschillende vierkanten, telkens 5cm kleiner dan bovenstaande taart, zelfklevende plastic erover en zilveren lint rond. pfff..alweer zo'n idee dat in mijn hoofd sneller ging dan in realiteit. Onderste 'standaard' vastgekleefd met dubbelzijdige tape op de plank zodat die bleef staan gedurende de rit naar de kust.
De smaken die ze wilden: praliné, dulce de leche, melkchocoladeganache. 2de taart: blauwe bessen, lemon curd, citroenmousse, citroen-SBBC. taart 3: frambozen, witte chocolade, champagnemousse en witte chocolade SBBC. '3 lagen per taart ajb'..
Op de onderste taart moest hun topper komen te staan...een bruidspaartje..van Little People, inclusief roze minitaart
Daarom is de onderste iets groter in verhouding tot de andere taarten. Alleen kreeg ik het niet over mijn hart om die plastic popjes op mijn foto's te zetten

wilde zetten

goed gedaan ! 

, heb ik het volledige recept van Joyce gevolgd en omdat ik ook daar de taart heb afgesmeerd met ganache, was er niet veel smaakverschil...dus kon ik mss makkelijker gewoon bonbonbloc hebben genomen. Dat is iets goedkoper dan de pralinévulling