1

Onderwerp: cricut cake software

hallo

ik heb een cricut cake machine, nu schijn je een softwareprogramma te hebben, dat je via de computer afbeeldingen naar je cricut kunt doen.
weet iemand waar ik die kan kopen of downloaden

alvast bedankt

gr sandra

Re: cricut cake software

Ik lees even met je mee.  :Y

Groetjes Bianca

3

Heb je al de zoekfunctie gebruikt? Ik weet dat er echt meerder topics over zijn geweest...........denk ook niet dat deze vraag in V&A hoort, maar eerder in de rubriek keuken- en andere apparatuur, waar je idd die andere topics tegenkomt.

Succes!

4

Hoi

ik heb een cricut cake en gebruik het programma scal. Sure Cuts a Lot. Ik heb het eerst gedownload (gratis) maar het werkte niet helemaal zoals ik wilde en toen heb ik het toch maar gekocht (ok gekregen van mijn vriendje voor mijn verjaardag). En ik vind het echt een geweldig programma. Ik geloof dat ik hem bij Craft edge heb besteld. Gewoon ff google craft edge en dan kom je het vanzelf tegen.
Ik heb zelf ook nog inkscape er bij gedownload (wel gratis) omdat niet alle plaatjes in scal kunnen en dan moet je het eerst in inkscape plaatsen omzetten en dan kan je het gebruiken in Scal. Warrig verhaal ik weet het! Maar je moet echt ff zelf stuntelen met de programmas en de tutorials staan ook online en daar heb ik heel veel aan gehad!
Let er wel even op dat je de goede scal koopt er zijn meerdere versie maar ik geloof dat versie 3 niet voor de cricut cake is!

Succes!

5

Let er wel op dat heel veel programma's die nu verkocht worden
niet meer gebruikt kunnen worden op de cricut. :nooo

Heeft te maken met rechtzaken in amerika o.i.d.
maar dat staat wel ergens vermeld in andere topics.

Live life to the max!!!!

6

Dit past inderdaad beter in de Apparatuur-rubriek. Ik verhuis je vraag daarheen. Sowieso staan er in die rubriek veel antwoorden op je vragen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

:nooo

Melina schreef:

Hoi

ik heb een cricut cake en gebruik het programma scal. Sure Cuts a Lot. Ik heb het eerst gedownload (gratis) maar het werkte niet helemaal zoals ik wilde en toen heb ik het toch maar gekocht (ok gekregen van mijn vriendje voor mijn verjaardag). En ik vind het echt een geweldig programma. Ik geloof dat ik hem bij Craft edge heb besteld. Gewoon ff google craft edge en dan kom je het vanzelf tegen.
Ik heb zelf ook nog inkscape er bij gedownload (wel gratis) omdat niet alle plaatjes in scal kunnen en dan moet je het eerst in inkscape plaatsen omzetten en dan kan je het gebruiken in Scal. Warrig verhaal ik weet het! Maar je moet echt ff zelf stuntelen met de programmas en de tutorials staan ook online en daar heb ik heel veel aan gehad!
Let er wel even op dat je de goede scal koopt er zijn meerdere versie maar ik geloof dat versie 3 niet voor de cricut cake is!

Succes!

Ik zou ook graag de Scal kopen maar op die site verkopen ze alleen versie 3, en die is niet voor de cricut

8

ik heb versie 2 wel voor je, als je wil :)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

Dat zou mooi zijn. Wat wil je ervoor hebben?
En heb je er ook een code bij?

10

Ik ben me ook aan het inlezen in allerlei zaken aangaande de cricut. Kun je met SCAL ook bijvoorbeeld een logo inscannen en dat dan uitsnijden met de Cricut?

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

11

zou ik ook wel eens willen weten.   Wil me zo een cricut aanschaffen maar als ik er niet mee kan doen zoals mijn snijmachine voor stickers vind ik het maar niks.

Die cartridges zijn eigenlijk dus een aantal standard afbeeldingen?

12

Movado schreef:

Ik ben me ook aan het inlezen in allerlei zaken aangaande de cricut. Kun je met SCAL ook bijvoorbeeld een logo inscannen en dat dan uitsnijden met de Cricut?

Je kan het meestal niet gelijk inscannen tenzij het een svg bestand is. Als dat niet het geval is dan kan je met inkscape het bestand omzetten naar een svg bestand en dsn overzetten in scal en snijden maar. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een aanrader vind omdat het zo geweldig werkt! Ik heb laatst 100 nijntjes moeten snijden voor de cupcakes. Je pakt even de cricut en hoppa zo gedaan. Ik ben eer erg blij mee

Die cartridges zijn standaard afbeeldingen. En die heb je nodig om de cricut te gebruiken en met scal te werken. Maar een andere dan de basic en heel misschien de hello kitty zou ik vder geen cartridges kopen. Succes