76

Re: eindelijk weer een taartje gemaakt

Nou hij is weer super zeg, je grote bloemen met die leuke hartjes erin. Geweldig. En dat royal icing wat kun je dat toch ook weer goed. Heb er ook eens een workshop in gedaan, mijn ding is het niet. Zal wel veel oefenen zijn. Maar ik vind het niet netjes genoeg naar mijn zin.

Groetjes Bianca Wolst

77

Super!!!!Mooi!

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

78

En? vond ze hem leuk? Wij allemaal wel geloof ik! :thumb:

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

79

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!   :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

80

Waaauw!
Wat een taart zeg  :D

81

Wat een snoepie, Brenda!!!!!! Wat een geweldige print en zo mooi die bloemen met dat hart!! Ben er helemaal weg van!! :Y

82

ow het was zo grappig.... de oma van Claire kwam de taart ophalen. en die was er helemaal weg van, maar oma en moeder hebben allebei nog al een heel andere smaak..... dus ik kreeg het best wel benauwd toen :o . dus ik vroeg al denk je dat je dochter hem ook leuk vindt? want die had dus na ons mondelinge bespreking nog een foto gestuurd van een stapeltaart (onder het mom van zoiets vind ik ook heel leuk) en die toch wel redelijk anders was dan wat ik nu gemaakt had. nou zei moeders: tja maar een stapel is toch wel heel anders dan een platte???? (gelukkig, een "leek"  die het doorheeft) maar dit is echt nog veel leuker dan die stapel en ik weet zeker dat mijn dochter er heel blij mee is. nou, nog geen half uurtje later ging de telefoon:
- Ow Bren, hij is GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFF!
ze was er superblij mee en ze was heel blij dat ze mij mijn eigen gang had laten gaan, want hij was nog mooier dan dat ze had durven wensen of kunnen bedenken.

pfew..... pas toen kon ik weer verder genieten  :lol: mission accomplished

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

83

Ha....heb je gevonden.....ik was op vakantie dus had je taart gemist Brenda maar met de zoekfunctie gelukkig gevonden en ik vind 'm waanzinnig mooi.
Fijn dat je uit de rolstoel bent. Gaat het verder goed of heb je nog last van je knie?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

84

SUPER mooie taart!!!

Ben net terug van vakantie en zag deze ik kan alleen maar zeggen
WOW wat een mooie taart zeg!!

Groetjes P@trici@

86 Laatst bewerkt door brabantsgebakske (04-08-2011 20:01)

Wauw.... word er helemaal stil van (eigenlijk net zoiets als mabaker) Wat een ongelofelijk prachtige taart!! Mag ik hem opslaan ter inspiratie? Als die klant hier niet blij mee is begrijp ik dr niks van.... Oh ik zie net dat ie in de smaak viel :grr: en TERECHT!!

87

Ben blij dat deze naar boven geschopt is anders had ik hem helemaal gemist  :Y  Wat een super leuke taart  :thumb:

88

Wat een geweldige taart, echt een kunstwerk!!!
Volgens mij bestaan er geen mensen die dít niet mooi vinden. Super  :thumb:

89

Oeps, deze had ik ook bijna gemist! Fantastische taart weer, Bren!  :Y

90

Prachtig.

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

91

Wat een prachtexemplaar! Heel orgineel en mooi!

92

Wow, wat prachtig!! IK blijf kijken naar deze taart......vind alles mooi eraan, de kleuren, bloemen, relief.........ik sla hem op ter inspiratie is dat oke??

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

93

Waar maak jij je bloemen van? Fondant, flowerpaste??? Vind ze zo mooi geworden!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

94

wat een beauty.

Ook ik hoop binnenkort weer eens een taart te kunnen maken, verhuizen is leuk, maar wat kost het een tijd! :o

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

95

Deze taart is echt Prachtig (met een hoofdletter P!)... Niet te geloven zeg, wat een tallent!!

96

Tsja......wat kan ik er nog van zeggen?????
Ook deze is weer PRACHTIG!!! :lol:

Groetjes v. Annette.

97

Nee... ik vind het echt helemaal niks..... helemaal niks...

Dat ik dit niet kan  :mad:
Maar je taart is SUPER  :thumb:

98

Dit is DE perfecte mierzoete roze meidentaart! Ben er helemaal weg van, vooral van je bloemen!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

99

prachtig :Y

100

ow, die laatste berichten had ik niet eens meer gezien  :o  dank jullie wel dames. ik vond het ook waanzinnig leuk om deze taart te maken  :D  heerlijk lekker veel frutsels en mijn nieuwe geleerde icing technieken gelijk uitproberen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.