ow het was zo grappig.... de oma van Claire kwam de taart ophalen. en die was er helemaal weg van, maar oma en moeder hebben allebei nog al een heel andere smaak..... dus ik kreeg het best wel benauwd toen
. dus ik vroeg al denk je dat je dochter hem ook leuk vindt? want die had dus na ons mondelinge bespreking nog een foto gestuurd van een stapeltaart (onder het mom van zoiets vind ik ook heel leuk) en die toch wel redelijk anders was dan wat ik nu gemaakt had. nou zei moeders: tja maar een stapel is toch wel heel anders dan een platte???? (gelukkig, een "leek" die het doorheeft) maar dit is echt nog veel leuker dan die stapel en ik weet zeker dat mijn dochter er heel blij mee is. nou, nog geen half uurtje later ging de telefoon:
- Ow Bren, hij is GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFF!
ze was er superblij mee en ze was heel blij dat ze mij mijn eigen gang had laten gaan, want hij was nog mooier dan dat ze had durven wensen of kunnen bedenken.
pfew..... pas toen kon ik weer verder genieten
mission accomplished
kijk ook eens op
www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.