Re: wit, witter, witst...
Heel mooi hoor! Je kindertaarten zijn altijd waanzinnig, maar jij kan alles 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit, witter, witst...
Heel mooi hoor! Je kindertaarten zijn altijd waanzinnig, maar jij kan alles 
Wat mooi!!

heel mooi 
Leonietje, je bent ook van alle markten thuis he! Hartstikke mooie taartjes, ècht romantische bruidssfeer hoor! En ook de icing-decoraties zijn keurig gedaan!!
Mooi Mooi Mooi!!!
Wauw wat mooi! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!! 
mooie witte taarten,sjiek 
Sjiek - Sjieker - Sjiekst

Wowww
Wat een schattige mooie taartjes!
Ik vind de eerste het allerleukste met de boogjes en lieve blommetjes!
aaaaaaaaaah!!! Wat zijn ze lieeeeeef!!! Nou, zacht en romantisch is wel gelukt hoor!! Heel erg leuk, welke heeft de bruid gekozen? En voor hoeveel lagen ga je?
Ja, die kantelbare draaitafel, die staat ook hier ook op de verlanglijst hoor!
Leuk, he? Met icing?
Vind het goed gelukt hoor!
Nog een tipje van je mede-icing-kneus: als je je pareltjes gespoten hebt, even met een vochtig kwastje aanstippen, dan kun je die puntjes terugduwen, en worden ze nog mooier rond! Moet je niet te lang mee wachten, want dan wil het niet meer... Weet ik toevallig...

very stylish 
Super mooi! Ik wil eigenlijk ook voor een bruidstaart met icing gaan werken. Je zei al dat je het recept van de site gebruikte en wat voor spuitzak en spuitpunt?
Ik heb gewoon zo'n plastic wegwerpspuitzak gebruikt en een wilton spuitmondje nr 1.
aaaaaaaaaah!!! Wat zijn ze lieeeeeef!!! Nou, zacht en romantisch is wel gelukt hoor!! Heel erg leuk, welke heeft de bruid gekozen? En voor hoeveel lagen ga je?
Leuk, he? Met icing?
Nog een tipje van je mede-icing-kneus: als je je pareltjes gespoten hebt, even met een vochtig kwastje aanstippen, dan kun je die puntjes terugduwen, en worden ze nog mooier rond! Moet je niet te lang mee wachten, want dan wil het niet meer... Weet ik toevallig...
![]()
![]()
Het worden toch drie lagen...25-20-15 cm. En voor de kids doe ik er CC's bij. Dan hebben ze in elk geval genoeg
. En het wordt een combinatie van ....(ze konden moeilijk kiezen
) Ik vond zelf die met de roosjes ook wel heel schattig geworden (maar hopen dat op het moment supreme de icingboogjes net zo worden als op het proeftaartje
)
En bedankt voor de tip, ik zat me al flink te ergeren aan die puntjes
geen idee wat ik fout deed!

Eline25 schreef:aaaaaaaaaah!!! Wat zijn ze lieeeeeef!!! Nou, zacht en romantisch is wel gelukt hoor!! Heel erg leuk, welke heeft de bruid gekozen? En voor hoeveel lagen ga je?
Leuk, he? Met icing?
![]()
![]()
Het worden toch drie lagen...25-20-15 cm. En voor de kids doe ik er CC's bij. Dan hebben ze in elk geval genoeg
) Ik vond zelf die met de roosjes ook wel heel schattig geworden (maar hopen dat op het moment supreme de icingboogjes net zo worden als op het proeftaartje
)
![]()
Klinkt goed hoor!! Slim van die cupcakes! Komt helemaal goed zo!!
En een combinatie van.... van welke dan? Alle drie?
Hahaha, ik zie je al helemaal groen en geel achter je spuitzak van irritatie, whahaha!
Had ik namelijk ook!!
Enneh, schijnt dat zelfs de experts daar nog last van hebben, van die puntjes, dus met een kwastje achter je oor hoor je er helemaal bij hoor! 
leonietje schreef:Eline25 schreef:aaaaaaaaaah!!! Wat zijn ze lieeeeeef!!! Nou, zacht en romantisch is wel gelukt hoor!! Heel erg leuk, welke heeft de bruid gekozen? En voor hoeveel lagen ga je?
Leuk, he? Met icing?
![]()
![]()
)
![]()
Klinkt goed hoor!! Slim van die cupcakes! Komt helemaal goed zo!!
En een combinatie van.... van welke dan? Alle drie?
Hahaha, ik zie je al helemaal groen en geel achter je spuitzak van irritatie, whahaha!
Had ik namelijk ook!!
Enneh, schijnt dat zelfs de experts daar nog last van hebben, van die puntjes, dus met een kwastje achter je oor hoor je er helemaal bij hoor!
Ze vonden de roosjes zo mooi, en dat randje, maar ook die bloemen met een kleurtje, maar wit mocht ook
Dus.....ik heb de vrije hand zolang het maar lief bleef en geen kitsch. Komt in orde!!!!!!!! 
Mooiiiiiii!:Y
De foto's ook.
Succes met de bruidstaart!
Sorry Sprokkel, wat zei je? Ik verstond het niet helemaal goed, kun je het nog een keer zeggen?
Grapje!! Volgens mij ben jij net zo ongeduldig als ik, hahaha!
Ik ben benieuwd Leonie! Hij wordt vast waanzinnig!!! 
Onwijs mooi, hier een Leonie-fan! 
Wow, ze zijn echt prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit, witter, witst...