Ja die naden.... frustreerde me ontzettend. Maar ik had al eerder de printjes gemaakt, waarschijnlijk bij schemerlicht, toen ik ze uit de verpakking haalde waren ze allemaal doorgelopen. Dus moesten snel nieuwe gemaakt worden. Ik ben helemaal niet handig met die programma's, dat doet manlief. Dus uiteindelijk bestond de rand uit 5 stukken. Het zat allemaal een beetje tegen want ik had ergens anders dan normaal fondantprintpapier gekocht. Dat was dikker en ging dus weer niet goed door de printer, waardoor het ook weer uit ging lopen. Maar gelukkig had ik vooraf een voorbeeld gemaakt op een dummy en wist de klant hoe het er ongeveer uit ging zien. Bloemetjes of strikjes over de naadjes waren al besproken maar dat wilden ze niet. De cupcakewrappers zijn van Articor, tweezijdig te gebruiken, een beetje dun papier maar ze gaan prima.
Toen ik de cupcaketoppertjes uitpakte waren ze allemaal ingezakt. Ik had mooie dingetjes gemaakt met lussen en strikken. Zelfs de roosjes van sugerpast waren helemaal klef en zacht. Klein priegelwerk, maar waarschijnlijk is het weer gewoon te vochtig. De strik van de taart was wel goed en is op dezelfde plek bewaard. Maar die is natuurlijk dikker en blijft denk ik wat langer goed.
De klant is overigens gisteren de standaard komen terugbrengen en was zo tevreden dat ze meteen 2 nieuwe taarten heeft besteld. Dat neemt dan toch de onzekerheid die je altijd hebt bij zo'n taarten weg.