1

Onderwerp: Barokbruidstaart met cupcakes

Vanochtend een bruidstaart afgeleverd. Ik was zelf niet helemaal tevreden met de geprinte rand. De onderste taart was een laag aardbeienbavaroise en een laag verse aardbeien.
De bovenste taart had ik gemaakt met de tasty-fill pan van Wilton. Hierin ook aardbeienbavaroise en verse aardbeien erin gestoken.

http://94.100.121.237/1367550001-1367600000/1367573401-1367573500/1367573492_6_kJ8H.jpeg
http://94.100.118.145/1367550001-1367600000/1367573501-1367573600/1367573543_6_jabC.jpeg

2

Re: Barokbruidstaart met cupcakes

Jee, nou ik vind hem mooi hoor.
Jij zult ook wel goed kunnen behangen.??
zo netjes op patroon aansluiten..pfff...erg mooi.

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

3

Super!

4

@Ilucya: dankjewel, ik wil wel eens foto van mijn behang erbij zetten.... ziet er best goed uit...

5

En ook erg mooie cupcake wrappers  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

6

@' t Tuurtje...hahaha...ja dat zou wat zijn zeg.....ik heb het behangen door mams laten doen....zij kan dat ook op patroon  (en trouwens ook met kleding maken)...en ik dus (beiden) niet....hihihi

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

7

Heel mooi ook je cc's en inderdaad de bijpassende wrappers :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

@Ilucya: ik kan dat ook met kleding....

9

Ik vind het prachtig!

De naden kun je de volgende keer misschien aan de zijkanten doen. Of je maakt kleinere strikjes die de op de naden plakt. Heb je daar wat aan?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

10

Prachtig!

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

11

jammer van die naden idd, volgende keer daar iets overheen doen :think:

maar verder prachtig :Y  en chique; heel leuk die witte bloempjes in de zwarte :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Vind hem toch best heel mooi, de kleine bloemetjes langs de tweede laag, de strik en de cuppies maken elk foutje goed.

13

Vind het ook een mooie taart hoor, zeker ook met die cupcakes erbij! :Y En idd de volgende keer de naden aan de zijkant doen of wegwerken met een kleine decoratie, dan is het helemaal goed! :)

14

Ja die naden.... frustreerde me ontzettend. Maar ik had al eerder de printjes gemaakt, waarschijnlijk bij schemerlicht, toen ik ze uit de verpakking haalde waren ze allemaal doorgelopen. Dus moesten snel nieuwe gemaakt worden. Ik ben helemaal niet handig met die programma's, dat doet manlief. Dus uiteindelijk bestond de rand uit 5 stukken. Het zat allemaal een beetje tegen want ik had ergens anders dan normaal fondantprintpapier gekocht. Dat was dikker en ging dus weer niet goed door de printer, waardoor het ook weer uit ging lopen. Maar gelukkig had ik vooraf een voorbeeld gemaakt op een dummy en wist de klant hoe het er ongeveer uit ging zien. Bloemetjes of strikjes over de naadjes waren al besproken maar dat wilden ze niet. De cupcakewrappers zijn van Articor, tweezijdig te gebruiken, een beetje dun papier maar ze gaan prima.

Toen ik de cupcaketoppertjes uitpakte waren ze allemaal ingezakt. Ik had mooie dingetjes gemaakt met lussen en strikken. Zelfs de roosjes van sugerpast waren helemaal klef en zacht. Klein priegelwerk, maar waarschijnlijk is het weer gewoon te vochtig. De strik van de taart was wel goed en is op dezelfde plek bewaard. Maar die is natuurlijk dikker en blijft denk ik wat langer goed.

De klant is overigens gisteren de standaard komen terugbrengen en was zo tevreden dat ze meteen 2 nieuwe taarten heeft besteld. Dat neemt dan toch de onzekerheid die je altijd hebt bij zo'n taarten weg.

15

Wat goed! En weer een hoop geleerd ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

16

Klasse!

17

Vind je cupcakes erg mooi  :Y