Onderwerp: Mijn eerste taart Spannend!!! Vraagje
Hallo allemaal,
Na maanden te hebben gelezen op jullie forum en op internet over het bakken,vullen en bekleden van taarten. Heb ik eindelijk de moed verzameld om ook maar aan de slag te gaan.
Aangezien mijn zoontje morgen 3 jaar word ben ik vandaag al aan het bakken gegaan (zaterdag heb ik de taart nodig) vol spanning heb ik mijn biscuitmix gemaakt en in de oven gestopt. De zenuwen gierden door mijn lijf, wilde zeker weten of het allemaal wel zou lukken, gelukkig is hij goed gelukt! Heb een vorm van 35x35 (groot he) maar hij kwam er goed uit. Een aantal uurtjes laten afkoelen en toen opengesneden! God wat een rot klus! Alles ging goed, tot mijn biscuit helemaal kapot ging! Ik heb gelukkig de onderste en bovenste laag kunnen redden alleen de middelste laag is helemaal kapot!
Ik ga zelf de taart vullen met slagroom en dacht eraan de middelste laag erop te puzzelen. Is dit een goed idee?? Wat zouden jullie doen?
en hebben jullie nog tips voor het opensnijden van de taart, dit zal echt niet de laatste taart zijn die ik gebakken heb.
Ik geef niet op
Groetjes