1

Onderwerp: airbrush welke ?

hoi

ik overweeg om een airbrush te kopen en nu is mijn vraag eigenlijk welke hebben jullie??

hebben jullie die set van Bouwhuis of zijn jullie echt naar winkel gegaan voor airbrush pistolen en heb je er daar 1 gekocht?

Hebben jullie een cursus gevolgd??

en wat doen jullie er mee op je taarten(foto's)??

2 Laatst bewerkt door NiQ (23-06-2011 15:14)

Re: airbrush welke ?

je kan er heel veel mee!

ik heb er eentje van gecko en bouwhuis, ze zijn heeeeel verschillend en is ook afhankelijk wat je er mee gaat doen.

gebruik je het alleen om je taart 1 kleur te geven of ga je er echt mee schilderen/fijne lijnen mee maken

in almere zit een centrum die ook cursusen geeft, misschien interessant voor je?

N-Joy Cakes

3

NiQ schreef:

je kan er heel veel mee!

ik heb er eentje van gecko en bouwhuis, ze zijn heeeeel verschillend en is ook afhankelijk wat je er mee gaat doen.

gebruik je het alleen om je taart 1 kleur te geven of ga je er echt mee schilderen/fijne lijnen mee maken

in almere zit een centrum die ook cursusen geeft, misschien interessant voor je?

mijn bedoeling is meer het fijne werk, dus schilderen

almere is wel een eind weg

4

Ik heb mijn Airbrush nog van mijn schoolperiode...
Heb er een ander pistool bij gekocht en doe nu voor al Bloemen Airbrushen...

Bij Airbrush gaat het om Fingerspitzen Gefühl... Juiste hoeveelheid lucht vermengen met kleurstof.. Te veel kleurstof en te weinig lucht geeft spatten en druppels etc etc..

Oefenen, oefenen, oefenen etc..

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/94.jpghttp://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/93.jpg

Ik ben nog aan het nadenken of ik in de toekomst workshops ga geven in het Airbrushen...

Succes,

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/2011/04/Logo1.jpg

Je mag me alles vragen over Airbrushen

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

5

Ik heb ruim een jaar geleden navraag gedaan naar airbrushes voor me taart hobby.
en wat ik te horen kreeg was dat ik een olie vrije compressor moest hebben.
Toen heb ik hulp gehad bij het uitzoeken van 1 compressor en pistool
Ik wilde niet meteen te veel geld uitgeven(omdat ik niet wist of het wat ging worden) dus heb er 1 bij conrad gekocht met toebehoren.
Ik heb er een 02 en 0,3 pistool bij.
Heb er helaas door omstandigheden nog niet veel mee gedaan maar dit zit zeker nog in de planning.
Maar wacht inderdaad op de workshops van Fedor ;)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Ben ook al een tijdje aan het kijken of ik er een wil aanschaffen.

Fedor, ik heb ook wel interesse in een workshop, dan zijn we al met z'n 3en  :D

7

ja hoor count my in

Utrecht vind ik geen probleem

8

Oeh, dan kom ik ook! Mijn broer woont in Utrecht, dus dan kan ik meteen even op bezoek :)

9

Meld jullie aan via mijn website voor de nieuwsbrief...

Zodra ik iets weet laat ik het via de nieuwsbrief weten

Fedor

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

10

aangemeld :D

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

joh ik kan niet op je site komen wheeee. Begon heel nieuwschierig te worden... wil heel graag een airbrush aanschaffen zowel voor grote als kleine oppervlakken.... maar heb ondertussen zoveel gelezen op t net dat ik t niet meer weet....

gr

gr lon

12

Mocht je een keer mijn kant op willen komen... GRAAG :D