Onderwerp: Kon het toch écht niet laten....Ze verdient het!
Eerst de foto's en als je zin hebt daarna het verhaal....
Randje onderaan nog mooier afgewerkt na het zien v.d.foto's...
Even het verhaal,
Mijn schoonmama is vandaag jarig,en ze had me een tijdje geleden gevraagd of ik dan de taart wilde maken als dessert na de BBQ.
Natuurlijk,met héél veel plezier,ze is echt een mama voor mij!
Nu zijn vorige zondag ook een neefje & nichtje verjaart.Een tweeling van 6 en had al een paar weken geleden gezegd dat ik graag hun taart wilde maken(Met plezier en liefde,en kon ik eens de "dubbele" taart maken,met elk hun kant v.d. taart).Nu stuurde ik vorige week een sms met de vraag of ik de taart nu mocht maken naar de mama,(had ze nog niet gehoord,maar ze waren op vakantie....),stuurde ze terug:"was vergeten dat jij dit deed,had er niet aan gedacht,heb al 2 taarten bij de bakker besteld"...ow,okey... ...Ik teleurgesteld,wilde dit echt voor hun maken,enneuh,is écht hele dichte familie,dusseuh...tja...
Okey,dan maak ik die voor de schoonmama sùpermooi....
TOT blijkt dat de taarten voor de tweeling worden opgegeten op de BBQ vanavond!!! .
Dus,tja,geen taart van Marie,ik maak ze niet om er mee te beginnen gooien omdat we er toch genoeg hbbn ofzo....
MAAR,kon het toch écht niet laten,en dus heb ik mijn lieve Moetie een bloempotje gemaakt,niet van cake of biscuit,maar van cereal treats,kon ik dit ook eens proberen!!Dus het is eigenlijk geen "taart",hoort ze dan wel hier bedenk ik me net?
Met véél liefde gemaakt!!!
Ze verdient dit!!!
Sorry voor mijn klaagzang....
Making a cake.....It's my personal therapy!!!