Onderwerp: Blanda 20 cm in de oven?
Hallo,
Weet iemand hoe lang een metalen blanda schaaltje van 20 cm in de oven moet en op hoeveel graden?
Misschien is deze vraag al veel vaker gesteld maar zie 'door de bomen het bos niet meer'.
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blanda 20 cm in de oven?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Weet iemand hoe lang een metalen blanda schaaltje van 20 cm in de oven moet en op hoeveel graden?
Misschien is deze vraag al veel vaker gesteld maar zie 'door de bomen het bos niet meer'.
Alvast bedankt!
je moet ook niet op bomen zoeken, maar op Blanda
ik doe dit:
Blanda 20 cm- inhoud: 1,9 liter 270gr mix, 4 eieren M, 27 ml water; 45min, 150 hetelucht
Ik bak ze op 170 graden en kijk na 30 min. met een sateprikker of hij al gaar is. Zo niet dan telkens verlengen met 3-5 min. tot de prikker er schoon en droog uit komt!
da's best veel verschil in tijd zeg
je moet ook niet op bomen zoeken, maar op Blanda
sorry hoor maar ik lig dubbel hier verder doe ik hetzelfde als Carien
Oké dankjewel. Spannend, ga het vrijdag uitproberen. Op de biscuit verpakking staat voor een taart van 20 cm 30-35 minuten maar dat is waarschijnlijk dus te lang?
deze heeft veel meer inhoud dan een gewone 20cm (door de bolling), dus daarom langer bakken
@Marijetje, 't was ook zo'n mooie inkopper
En het is ook nog eens oven-afhankelijk............trial-and-error meestal........maar met bovenstaande tips kom je een eind. Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blanda 20 cm in de oven?