1

Onderwerp: Blanda 20 cm in de oven?

Hallo,

Weet iemand hoe lang een metalen blanda schaaltje van 20 cm in de oven moet en op hoeveel graden?

Misschien is deze vraag al veel vaker gesteld maar zie 'door de bomen het bos niet meer'.

Alvast bedankt!

2

Re: Blanda 20 cm in de oven?

je moet ook niet op bomen zoeken, maar op Blanda ;)

ik doe dit:
Blanda 20 cm- inhoud: 1,9 liter  270gr mix, 4 eieren M,  27 ml water;  45min, 150 hetelucht

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3 Laatst bewerkt door joynme (27-07-2011 20:49)

Ik bak ze op 170 graden en kijk na 30 min. met een sateprikker of hij al gaar is. Zo niet dan telkens verlengen met 3-5 min. tot de prikker er schoon en droog uit komt!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

4

:think: da's best veel verschil in tijd zeg :s

5

Carien schreef:

je moet ook niet op bomen zoeken, maar op Blanda  ;)

:lol:  :lol:  :lol: sorry hoor maar ik lig dubbel hier verder doe ik hetzelfde als Carien

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

6

Oké dankjewel. Spannend, ga het vrijdag uitproberen. Op de biscuit verpakking staat voor een taart van 20 cm 30-35 minuten maar dat is waarschijnlijk dus te lang?

7 Laatst bewerkt door Carien (27-07-2011 20:59)

deze heeft veel meer inhoud dan een gewone 20cm (door de bolling), dus daarom langer bakken :Y

@Marijetje, 't was ook zo'n mooie inkopper O-)   :D  :o

8

En het is ook nog eens oven-afhankelijk............trial-and-error meestal........maar met bovenstaande tips kom je een eind. Succes!