1

Onderwerp: Mijn verjaardagstaart

Afgelopen zaterdag was ik jarig, dus dat was een mooie gelegenheid om een stapeltaart te maken. Na veel zoeken op dit forum had ik een aantal mooie voorbeeldtaarten gevonden en uitgeprint. Aan de hand daarvan heb ik een taart voor mezelf "ontworpen".
Ik vind zelf dat hij goed gelukt is. Alleen in de oranje marsepein op de bovenste taart kwamen helaas wat scheurtjes op de randen.
In de onderste taart zit een citroen-mascarponevulling (uit het boek "taart!"), de bovenste was een chocoladebiscuit, gevuld met dulche de leche en chocolade-botercreme.
Op de foto's lijkt de kleur van de onderplaat een beetje raar, maar in werkelijkheid was het een vrolijke groene kleur.
Nou, hier komen de foto's, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GFKX7TOE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LURWY7HI.jpg

Groetjes, Erika.

2

Re: Mijn verjaardagstaart

leuk, en nog gefeliciteerd!

3

Mooie frisse kleurtjes, hoor. Die citroen-mascarponevulling klinkt in ieder geval heerlijk!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Daar heb je jezelf een mooi kado mee gegeven!

Life is what you bake it.

5

Icehorse schreef:

Mooie frisse kleurtjes, hoor. Die citroen-mascarponevulling klinkt in ieder geval heerlijk!

Die vulling was inderdaad erg lekker. Het maakt de taart ook wat minder zoet, wat sommige mensen wel prettig vinden. Mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit, ik vind een zoete taart ook erg lekker.

Bedankt voor jullie reacties!

6

Mooi gedaan en leuk die felle kleurtjes!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

leuke taart en nog van harte :+

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Vrolijke taart! Vooral die witte bloemetjes maken het vrolijk!

(: Ik word blij van taart! :)