1

Onderwerp: Cricut afgestoft... resultaat = Chique!!

Een dummie voor in de winkel.. al tijden stond die op mijn verlanglijstje, maar op mijn verlanglijstje stond ook tijd, tijd vinden om hem te maken..

Afgelopen zondag mijn cricut afgestoft (kon hem zowaar nog vinden  :+ ) En aan de slag gegaan.. Zonder plan eigenlijk.. geen idee wat ik er van wilde maken.

Uiteraard kon ik SCAL niet gebruiken aangezien wij de cartridges verkopen en ik dus ook wilde laten zien wat je met de basis alleen al kunt doen.

Zondag avond zaten alle 'zilveren' details op de taart.. en had ik er geen goed gevoel over. Dus boven op de vitrine kast hier in de woonkamer gezet en er gewoon naar zitten kijken.. 2 dagen later wist ik het! Lime groene accenten  :Y En dan met een touch extra bling bling! Dus lime groene bloemen uit gesneden (ook met cricut) en de vlinder te drogen gezet.. En gisteren bij de Jamin de colaballen gehaald die voor de extra *Bling-factor* moesten zorgen..

Vanaf morgen zal hij in de winkel in Wormerveer staan.. en nu eens een demo dagje in de winkel plannen  :Y  er is namelijk zoveel mogelijk met dat ding, en ik begin nu lekker door te krijgen hoe het vrij eenvoudig echt werkt!

Nou genoeg gebabbeld!... hier komen de foto's!!

http://img577.imageshack.us/img577/7707/cricut1.jpg

http://img838.imageshack.us/img838/1876/cricut2.jpg

http://img35.imageshack.us/img35/6770/cricut3.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Cricut afgestoft... resultaat = Chique!!

oooo wat mooi, die zal zeker veel bekijks krijgen, en die cola ballen zijn heerlijk (om je tanden op stuk te bijten)

Ik vind hem erg goed gelukt!

4

mooi!!

5

Super mooi! :thumb:

6

Ik vind de stapel erg mooi en dat limegroen geeft idd de juiste "touch" aan de taart! :thumb:

7

hij is idd erg chique!

Groetjes, Dorothea.

8

mooi :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9 Laatst bewerkt door gertieneke (22-07-2011 21:27)

Ik vind hem prachtig, dat lime doet het zo goed. Ik moet ook maar weer eens een cricut -poging doen  Ik hoop erg op een demo, misschien lukt het mij dan ook eens zo mooi :thumb:

10

Gaaf! Ik heb net die cricut cake machine gekocht en ben aan het uitproberen... gelukkig is het vanavond iets gelukt, maar ik kan nog wel wat aanwijzingen van jou als expert gebruiken ;)

Super chique en mooie kleurencombi!

12

Nou Barbara en Gertieneke ik zal het op het forum melden als ik een Demo in de winkel ga geven. Het zal in ieder geval ergens de komende weken zijn.. Ik ben bang dat het niet op een zaterdag gaat lukken.. Dan hebben we het echt te druk. Maar wellicht op een woendag- of  vrijdagmiddag.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Een hele mooie taart geworden!
Wat er al niet uitkomt als je een tijdje naar een taart zit te kijken  :lol: ..........echt super!  :thumb:

Groetjes, Angela

14

Bommeltje schreef:

Nou Barbara en Gertieneke ik zal het op het forum melden als ik een Demo in de winkel ga geven. Het zal in ieder geval ergens de komende weken zijn.. Ik ben bang dat het niet op een zaterdag gaat lukken.. Dan hebben we het echt te druk. Maar wellicht op een woendag- of  vrijdagmiddag.

Hartstikke fijn Ik houd het in de gaten  :thumb:

15

Zijn alleen de zilvere decoratie gemaakt met de cricut cake machine?
Of ook de lime groene??
Ik heb gelezen dat in sommige ook fondant kan, klopt dat??
Want ik wil in eerste instantie een "gewone" food printer kopen, maar ik begin nu toch ernstig te twijfelen....Hoop dat manlief het nut er ook van in ziet :think:

Bakken is mijn passie!!!

16

De zilveren (baroque) en de lime groene decoratie zijn allemaal met de cricut gesneden.. en het is gewoon alleen fondant met tylose  :Y

Het enige wat niet met de cricut is gemaakt zijn de zilveren ballen, en de zwarte lijn, die is geschilderd

Wauw!

18

Bommeltje schreef:

Helemaal super, ik hoop dat ik tijd vrij kan maken! Ik heb nu gumpaste gebruikt, heeeel dun uitgerold, dat lukt wel, zeker wanneer ik het uitgesneden gedeelte dan omdraai. Er blijven iedere x van die raffelige randjes achter, zeker als het een plaatje met details is.

Ik zal ook eens fondant met tylose gebruiken. Doe jij het ook nog even id vriezer?

19

hele mooie cricut taart :Y  en cola ballen zie zilver zijjn jammie :9

20

heel erg mooi hoor.... en dat limegroen doet het inderdaad!!!

21

Ik heb hem vanmorgen 'live' in de winkel bewonderd. Hij is heel mooi!

22

Mooi!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

23

Barbaral schreef:
Bommeltje schreef:

Helemaal super, ik hoop dat ik tijd vrij kan maken! Ik heb nu gumpaste gebruikt, heeeel dun uitgerold, dat lukt wel, zeker wanneer ik het uitgesneden gedeelte dan omdraai. Er blijven iedere x van die raffelige randjes achter, zeker als het een plaatje met details is.

Ik zal ook eens fondant met tylose gebruiken. Doe jij het ook nog even id vriezer?

:Y Na het dun uitrollen en op de mat met crisco leggen (en nog even uitrollen) heb ik het ongeveer 5 minuutjes in de vriezer gelegd

Heel erg leuk! Waar heb je die taartplateau vandaan?

25

Natasja loves cupcakes schreef:

Heel erg leuk! Waar heb je die taartplateau vandaan?

Marktplaats  :lol:  :lol: