Onderwerp: Cricut afgestoft... resultaat = Chique!!
Een dummie voor in de winkel.. al tijden stond die op mijn verlanglijstje, maar op mijn verlanglijstje stond ook tijd, tijd vinden om hem te maken..
Afgelopen zondag mijn cricut afgestoft (kon hem zowaar nog vinden
) En aan de slag gegaan.. Zonder plan eigenlijk.. geen idee wat ik er van wilde maken.
Uiteraard kon ik SCAL niet gebruiken aangezien wij de cartridges verkopen en ik dus ook wilde laten zien wat je met de basis alleen al kunt doen.
Zondag avond zaten alle 'zilveren' details op de taart.. en had ik er geen goed gevoel over. Dus boven op de vitrine kast hier in de woonkamer gezet en er gewoon naar zitten kijken.. 2 dagen later wist ik het! Lime groene accenten
En dan met een touch extra bling bling! Dus lime groene bloemen uit gesneden (ook met cricut) en de vlinder te drogen gezet.. En gisteren bij de Jamin de colaballen gehaald die voor de extra *Bling-factor* moesten zorgen..
Vanaf morgen zal hij in de winkel in Wormerveer staan.. en nu eens een demo dagje in de winkel plannen
er is namelijk zoveel mogelijk met dat ding, en ik begin nu lekker door te krijgen hoe het vrij eenvoudig echt werkt!
Nou genoeg gebabbeld!... hier komen de foto's!!

..........echt super!