boetseren..eh ja....
mijn allereerste biscuit-kapsel van funcakes is 2 uur geleden zo plat als een pannenkoek uit de oven gekomen.
Mijn 2e heb ik zojuist uit de oven gehaald, ziet er een stuk beter uit (handmixer gebruikt hihihi)..maar ga zo wel hard door mijn kilootje mix heen.
Heb idd al wat rolfondant...ga hem bekleden en gewoon ' met platte uitsteekversieringen opleuken' ...(het is de 1e taart tenslotte).
Boetseren is volgens mij voor gevorderden...ver-gevorderden...hahaha\
dus die emmertjes zijn niet zo geschikt voor mij? (want als daar wel uitrolfondant op staat en jij zegt nu dat dat niet geschikt is voor bekleden dan ga ik de mist in...ben ik bang...)
sligro.nl forepark, maandag tm vrijdag 06,30 - 17,00 , donderdag tot 21,00 en zaterdag 06,30 - 17,00 open...mocht je een keer de geest krijgen op zaterdagochtend vroeg..dan kun je er heen..hahahahah..
was een geintje hoor, 10,00uur is ook een prima tijd...(in gouda is hij van 08,30 -13,00 op zaterdag en dat noemt zich sligro maar is veredelde supermarkt qua grootte...
wil je nog ff antwoorden op de rolfondant vraag (ik klets teveel..dus dat vergeet je zomaar met mijn chaotisch verhalen...)
Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!