1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (20-07-2011 19:56)

Onderwerp: eindelijk weer een taartje gemaakt

tjonge jonge.... het had wat voeten in aarde, maar hij is klaar ;)
na 6 weken in een rolstoel en nu een week op krukken durfde ik het wel aan om een taartje in opdracht te maken. de opdracht stond al maar wel onder voorbehoud dat ik het lichamelijk wel aan kon.
was bij een vorige taart voor deze dame alles tot op de mm voorgekauwd, dit keer wilde ik dat niet.
-ik wil best een taart voor je maken, maar ik wil wel een beetje vrijheid zodat het voor mij ook leuk blijft en ook vooral proberen iets nieuws te doen. ik beloof je dat hij leuk wordt! zeg maar voor hoeveel personen, wat voor kleuren en vertel maar wat je leuk vindt.
nou toen kwam er toch nog een linkje naar het www met een foto van een 4 laags stapeltaart!!!!, het moest een soort van princessentaart worden maar niet zoals een barbie oid. wel lekker druk veel tierelantijntjes en dan dan heel veel roze owja, het is voor 15 personen :lol:  :s  :grr:
-ehm...... nou ik zie wel.... vertrouw je mij? vindt je mijn andere taartjes leuk?
- ja eigenlijk vind ik alles wat jij maakt wel leuk.
- oke, dan mag je je er lekker niet meer mee bemoeien en ga ik wat verzinnen...

en nu maar hopen dat ze het ook echt leuk en mooi vinden  :D  :+  O-)
kon ik gelijk leuk mijn icing spuiten gaan proberen/gebruiken, voor het eerst op een echte taart sinds ik enkele weken geleden bij lupe (taartencentrum.nl) een workshop hierin gevolgd heb. ik vond het superleuk om te doen en ook best wel snel werken. wel lastig om links van de bloem de andere kant op te spuiten :s  maar ik ben wel zeer tevreden en er helemaal blij mee.

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1311183024.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1311183063.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1311183093.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1311187895.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1311188144.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: eindelijk weer een taartje gemaakt

mooooooooooi! :Y

en fijn dat je weer kunt taarten :thumb:

:think: welke impressie heb je gebruikt? (eigenlijk meer een expressie ;) ); vind 'm erg leuk :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Jeetje wat een mooie taart!! Als ze die niet leuk vind dan wil ik hem wel met al mijn liefde in beslag nemen hoor....... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Bakken is mijn passie!!!

4

Super leuk!

5

Carien schreef:

mooooooooooi! :Y

en fijn dat je weer kunt taarten :thumb:

:think: welke impressie heb je gebruikt? (eigenlijk meer een expressie ;) ); vind 'm erg leuk :Y

dank je ;)
ik heb toevallig vanmorgen bij het taartencentrum.nl (zit hier 500meter vandaan ;)) deze roller gekocht. hij staat misschien nog niet op haar site, maar je kan Lupe hierover altijd wel even mailen.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Erg mooi!!!

Fijn dat je weer kunt taarten! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Mooi hoor! Wie deze niet leuk vindt is zelf niet lekker  ;)

8

deze is ook weer zo mooi! ben een beetje verliefd op jouw creaties :o

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

wow  super mooi

10

Mijnemop schreef:

deze is ook weer zo mooi! ben een beetje verliefd op jouw creaties :o

dank je wel, en ach.... zolang je alleen op mijn creatis verliefd bent is het niet erg  :D  :+  ;)

11 Laatst bewerkt door Mijnemop (20-07-2011 19:02)

:lol:
ik zou willen dat ik 10% van jouw talent had.... :cool:

Groetjes Miriam

12 Laatst bewerkt door kwebbeltje (20-07-2011 19:04)

Mijnemop schreef:

dat wil ik je best geven, maar dan krijg je er gelijk ook 10% van mijn gewicht bij oke? voor wat hoort wat  :D  dan schiet ik er ook nog gelijk iets mee op  :lol:

fijn om weer een taart van jou te zien, hij is mooi geworden

cake my day

Oh wow, geweldig!! Welcome back  :Y

15

Prachtig gemaakt Brenda!!  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

16

Wauw!! :thumb:

17

kwebbeltje schreef:
Mijnemop schreef:

dat wil ik je best geven, maar dan krijg je er gelijk ook 10% van mijn gewicht bij oke? voor wat hoort wat  :D  dan schiet ik er ook nog gelijk iets mee op  :lol:

:think:  of ik dat nou zo'n goeie deal vind... :/
als ik mijn eigen 10% ben afgevallen, geef ik je wel een sein!
(duurt nog wel ff...)

Groetjes Miriam

Prachtige taart, geen oneffenheid te vinden.  :Y  :thumb:

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

19

Hee, wat leuk! Kwebbeltje is BACK!! Ik vind hem, zoals altijd, weer prachtig!  :thumb: Enneh, ik wilde ook nog even zeggen dat ik het heeeeeeeel knap van je vindt hoe je zo'n klant benadert! Daar kan ik nog heel wat van leren.... Ik heb zelf een paar dagen rondgelopen met een tennis-taarten-wens van mn schoonzus, voordat ik durfde te opperen om iets anders te maken...  :o

20

Eline25 schreef:

Hee, wat leuk! Kwebbeltje is BACK!! Ik vind hem, zoals altijd, weer prachtig!  :thumb: Enneh, ik wilde ook nog even zeggen dat ik het heeeeeeeel knap van je vindt hoe je zo'n klant benadert! Daar kan ik nog heel wat van leren.... Ik heb zelf een paar dagen rondgelopen met een tennis-taarten-wens van mn schoonzus, voordat ik durfde te opperen om iets anders te maken...  :o

tja, het is niet zo maar een klant hoor eigenlijk is zij een knipklantje van mij dus ik ken haar al heeeeel wat jaren. enne al mijn klanten weten hoe ik ben, recht voor z'n raap en zeg alles wat ik denk, zelfs soms al voor ik denk :D  :o

21

Hij is echt gaaf!!!!!!!!!! Dat heb je maar weer mooi gedaan meid!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

22

Ik vind hem mega-geweldig-gaaf-mooi.........ect ect
Ben er helemaal verlieft op  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y

fijn dat je weer een beetje de oude bent en je weer kunt taarten
kom maar op met al dat moois alhoewel "voor mij dan" overtref deze maar weer ik vind hem SUPER maar dat had ik volgens mij al gezegd
:o

Lieve groetjes van Nicole

23

Wauw, echt prachtig!!! gewoon fantastisch mooi :Y

24

........................
........................
......................
uhhhhhh
jaaaaaaaa
mmmmmmmm

Tsjeeeeeeeeee, ben gewoon sprakeloos!!!! Wat een WAANZINNIG mooie taart!! Ik hoop dat ik dit over een jaar of 80 ook kan maar ik heb zo mijn twijfels.

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

25

In één woord prachtig!!!! Ik weet nu na een paar taartjes hoe moeilijk het is en als ik dat dit zie....wauwwww