Onderwerp: eindelijk weer een taartje gemaakt
tjonge jonge.... het had wat voeten in aarde, maar hij is klaar 
na 6 weken in een rolstoel en nu een week op krukken durfde ik het wel aan om een taartje in opdracht te maken. de opdracht stond al maar wel onder voorbehoud dat ik het lichamelijk wel aan kon.
was bij een vorige taart voor deze dame alles tot op de mm voorgekauwd, dit keer wilde ik dat niet.
-ik wil best een taart voor je maken, maar ik wil wel een beetje vrijheid zodat het voor mij ook leuk blijft en ook vooral proberen iets nieuws te doen. ik beloof je dat hij leuk wordt! zeg maar voor hoeveel personen, wat voor kleuren en vertel maar wat je leuk vindt.
nou toen kwam er toch nog een linkje naar het www met een foto van een 4 laags stapeltaart!!!!, het moest een soort van princessentaart worden maar niet zoals een barbie oid. wel lekker druk veel tierelantijntjes en dan dan heel veel roze owja, het is voor 15 personen
-ehm...... nou ik zie wel.... vertrouw je mij? vindt je mijn andere taartjes leuk?
- ja eigenlijk vind ik alles wat jij maakt wel leuk.
- oke, dan mag je je er lekker niet meer mee bemoeien en ga ik wat verzinnen...
en nu maar hopen dat ze het ook echt leuk en mooi vinden
kon ik gelijk leuk mijn icing spuiten gaan proberen/gebruiken, voor het eerst op een echte taart sinds ik enkele weken geleden bij lupe (taartencentrum.nl) een workshop hierin gevolgd heb. ik vond het superleuk om te doen en ook best wel snel werken. wel lastig om links van de bloem de andere kant op te spuiten
maar ik ben wel zeer tevreden en er helemaal blij mee.

welke impressie heb je gebruikt? (eigenlijk meer een expressie