Onderwerp: Als je er zelf niet blij mee bent...
Hallo allemaal....
het moest er een keer van komen...... een taart waar alles bij mis gaat..... en waar je uiteindelijk zelf helemaal niet blij mee bent....
waarbij het dat ene ding al 5x opnieuw gemaakt hebt....maar t alleen maar erger lijkt te worden..... t gewoon niet gaat.....
en die wordt opgehaald.....
Hebben jullie dat ook al eens gehad? Hoe was dat? Wat deden jullie?
Normaal ben ik zelf best trots en enthousiast...maar nu....
Ik moest een Disney princess puzzelplaatje op een 20cm taart zetten, waar dus ook nog plaats moest zijn voor de lange naam van het kindje.... Een klein plaatje dus... ik had keus uit 3 prinsessen... Ik koos Sneeuwitje...en het ging geweldig, ik begon onderaan.. jurk, stamper en het hertje...en ze leken super.... totdat ik bij het gezicht kwam......
Het was zo'n gepriegel, het lukt noch met fondant, noch met marsepein.... 5 keer een nieuw gezicht gemaakt.... vanavond zelfs met 3 man erbij gestaan, advies aangenomen van "onpartijdigen"....
Uiteindelijk is het beter dan de eerste versie, maar de ogen blijven te groot, net zo'n alien.....en de fondant van het gezicht is niet meer glad..... Maar alles is zo in elkaar verplakt nu dan moet ik helemaal opnieuw beginnen, dat red ik niet, ben vrijdag van 0900-16:00 bezig geweest met puzzelen..... Morgenvroeg wordt t opgehaald...
Als tegemoetkoming heb ik wat extra dingen toegevoegd, 4 roosjes en een tiental kleine glinsterende vlindertje....
De perfectionist in mij heeft nu een behoorlijke deuk opgelopen..... niet goed.....
Voor mij geen priegelwerk meer op een 20cm taart! bah!!!
Trotse mama v. Juulke met veel te veel hobby's!