Onderwerp: [Feedback] "Mega taart"
Een tijdje terug (toen ik echt nog een beginner was, wat ik nu overigens ook nog ben
) kreeg ik een mail of ik een taart wilde maken voor 50 personen, voor veel hier misschien niet zo "mega" maar voor mij wel!
Ik kreeg een mail met voorbeelden en de wensen helemaal op geschreven! En ik voelde me toch best vereerd dat ik de taart mag maken (aangezien de mensen ruim 3 kwartier verderop wonen en ik ze niet ken! En ik ben tenslotte nog maar een beginner)
Het bakken was een drama, ik opende een nieuwe funcakes mix verpakking en de ene naar de ander mislukte (niet hoog genoeg etc ) terwijl ik niks anders deed dan anders (zie topic bij bakken ) maar goed uiteindelijk is het gelukt. Al heb ik de 30 cm niet strak gekregen
Iemand een tip ?
Gevuld met (hoe saai daar vragen ze bij mij bijna allemaal om
)
Banketbakkersroom een aardbeienjam

Zou ik nog iets toe moeten voegen ? Of vinden jullie hem af ?
EN kan iemand mij DE tip geven voor het kusseneffect ik blijf er ondanks de diamond cutter erg mee stoeien en op de een of andere manier is hij niet altijd overal even netjes 
Verder was de strik erg hard (heb hem 2,5 dag laten drogen ) maar hij lijkt toch wat in te gaan zakken! Heb ik hem nog langer moeten laten drogen ? HIj is trouwens helemaal van fondant! Volgende keer misschien toch tylose ?

En ze zullen vast tevreden zijn, leuke taart!
)