Onderwerp: Mickey looooves Minnie
Voor een bruidspaar waarvan de bruid helemaal gek is van Mickey en Minnie, heb ik deze taart gemaakt.
De zware topper, waar ik allemaal rozen op het gemaakt, heb ik uiteindelijk op een dummie geplaatst, had het nog getest op een taartje (na advies van mede forummers) maar hij was toch wel heel zwaar hoor.
Het thema was rood-wit en veel gasten hadden zich hier ook naar gekleed.
Zelf vind ik dat de taart wel wat meer had kunnen gebruiken, maar ja dit ontwerp was de wens van het bruidspaar en zij waren helemaal onder de indruk van de taart en vonden hem geweldig.
(Op de huwelijksdag zag ik de jurk van de bruid en zij had een prachtig rood borduursel op haar jurk, die leek precies op een stencil die ik heb, jammer want dat was zo gaaf gewest om op de taart te maken
)
Was trouwens dezelfde lokatie als waar ik een tijdje geleden niet zo'n leuke ervaring mee had, nu waren ze zelfs de hele bovenste taart incl topper kwijt, het bruidspaar baalde ontzettend, maar gelukkig werd hij weer terug gevonden!

illegaal hierbij geplaatst: 30 cupcakes, zilveren cup met wit marsepein en een rode roos erop, verpakt in een zakje met de initialen van het bruidspaar, die gingen ze op het kussen leggen van de gasten die zouden overnachten.

icing smiles

maar ja, klant is koning
waar heb je die vandaan??