1

Onderwerp: Mickey looooves Minnie

Voor een bruidspaar waarvan de bruid helemaal gek is van Mickey en Minnie, heb ik deze taart gemaakt.
De zware topper, waar ik allemaal rozen op het gemaakt, heb ik uiteindelijk op een dummie geplaatst, had het nog getest op een taartje (na advies van mede forummers) maar hij was toch wel heel zwaar hoor.

Het thema was rood-wit en veel gasten hadden zich hier ook naar gekleed.
Zelf vind ik dat de taart wel wat meer had kunnen gebruiken, maar ja dit ontwerp was de wens van het bruidspaar en zij waren helemaal onder de indruk van de taart en vonden hem geweldig.

(Op de huwelijksdag zag ik de jurk van de bruid en zij had een prachtig rood borduursel op haar jurk, die leek precies op een stencil die ik heb, jammer want dat was zo gaaf gewest om op de taart te maken   O-)  )

Was trouwens dezelfde lokatie als waar ik een tijdje geleden niet zo'n leuke ervaring mee had, nu waren ze zelfs de hele bovenste taart incl topper kwijt, het bruidspaar baalde ontzettend, maar gelukkig werd hij weer terug gevonden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BQOSKVRC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSJJZ6RM.jpg

illegaal hierbij geplaatst: 30 cupcakes, zilveren cup met wit marsepein en een rode roos erop, verpakt in een zakje met de initialen van het bruidspaar, die gingen ze op het kussen leggen van de gasten die zouden overnachten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQP7KGTE-1.jpg

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: Mickey looooves Minnie

Prachtig!!!  :thumb:

3

Mooi zeg  :Y

Say YES with joy. Say NO without fear.

4

mooi!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

Heel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Bedankt!
Nog even een kleine aanvulling, het rode '"lintje" om de taart is ook gemaakt met marsefond, leek me nog een lastig verhaal om dit netjes te doen maar het viel erg mee  ;)

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Heel mooi hoor! zo tussen die mooie rozen valt deze topper toch nog mee, hoewel ik het niet zo geweldig vind voor op een bruidstaart... :rolleyes:  maar ja, klant is koning ;)

en wat een geweldige taartstandaard!  :o waar heb je die vandaan??

I never met a calorie I didn't like....

Heel erg mooi!!

9

taartenprinsesje schreef:

Heel mooi hoor! zo tussen die mooie rozen valt deze topper toch nog mee, hoewel ik het niet zo geweldig vind voor op een bruidstaart... :rolleyes:  maar ja, klant is koning ;)

Tja die toppers...volgens mij is niemand van het forum echt blij om een kant en klare topper te gebruiken  ;)

De taartstandaard komt bij de Intratuin vandaan, hij was poederachtig bruin, even schuren en wit spuiten en je hebt een mooie nieuwe standaard + een mooi wit vierkant op het gazon  :lol:

icing smiles

Pienemien schreef:
taartenprinsesje schreef:

Tja die toppers...volgens mij is niemand van het forum echt blij om een kant en klare topper te gebruiken  ;)

De taartstandaard komt bij de Intratuin vandaan, hij was poederachtig bruin, even schuren en wit spuiten en je hebt een mooie nieuwe standaard + een mooi wit vierkant op het gazon  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:
even serieus, super tip!! ik ga morgen meteen even kijken of ik iets zie, voor vierkante taarten vind ik een standaard altijd erg lastig namelijk.

I never met a calorie I didn't like....

11

Gaaf dat je het eindresultaat met ons deelt.
Toch wel bijzonder dat bruidspaar staande in de  prachtige rozen.

12

Ziet er geweldig uit !!  :thumb:

13

Knap gedaan!

14

Ben ik dan echt de enige hier die dit soort topper wél leuk vind? Oké, zelf iets maken is waarschijnlijk nóg leuker, maar dit is toch een prachtig geheel? Zo'n mooie strakke taart en de kleuren van de topper passen er prachtig bij.

Knap gedaan!

15

Ik vind hem ook erg leuk !  :thumb: Ben zelf dan ook wel een enorme disneyfan hoor..!!

16

Geweldig zeg!

17

Ik vind m super! De topper vind ik ook erg leuk!

18

Prachtig!

19

Mijke79 schreef:

Ben ik dan echt de enige hier die dit soort topper wél leuk vind? Oké, zelf iets maken is waarschijnlijk nóg leuker, maar dit is toch een prachtig geheel? Zo'n mooie strakke taart en de kleuren van de topper passen er prachtig bij.
Knap gedaan!

Nee, je bent niet de enige.  ;)
Het bruidspaar vindt 'm ook leuk.  :Y

Enne...ik vind 'm ook erg grappig.
Weer eens iets anders dan de gewone traditionele plastic dingen.