Onderwerp: cake pops NIET DUS
ik heb gisteren taart gemaakt maar 1 kapsel was helemaal ingezakt. MOOi kan ik pop cakes van maken dacht ik ..... NIET DUS.
Was mijn eerste poging cake pops. maar het werd een ramp ik heb alles weg kunnen gooien!!!!!
heb de cake gekruimeld en gemengd met botercreme. balletjes gerold en in de koelkast gelegd.
Candy melts gesmolten in de magnetron op halve kracht eerst een minuut. en dan om de halve minuut kijken of het goed gesmolten is. tussen door goed door geroerd.
Daarna de candy melts gesmolten. en gekleurd met wilton.
de cake balletjes uit de koelkast gehaald. De stokjes in de candy melts gedoopt en in de cake balletjes gedaan. tot halverwege.
wou eerst het stokje erin doen en dan erin dopen maar het balletje bleef erin hangen en kreeg hem er niet uit getilt.
dus eerst maar alle stokjes erin gedaan misschien moest het drogen dacht ik.
na alle stokjes in de balletjes gedaan te hebben vol goede moed een tweede poging geprobeerd.
maar weer bleef het balletje in de candy melts liggen. en kreeg hem er toch echt met geen mogelijkheid uitgetild.
hoe frustrerend. en dan ook nog een schoonmoeder die er naast gaat staan lukt het niet:S ow daar kan ik niet tegen. maar goed.
ik dacht misschien in de candy nog te grof moet het wat langer gesmolten worden. dus weer de melts in de magnetron. maar inplaats van dat het dunner werd werd het alleen maar dikker en steviger. tot dat het zo hard was dat het niet eens meer onder vloeibaar viel.
Dus alles weg kunnen gooien baal enorm
iemand een idee waardoor het komt?
wil heel graag cake pops maken maar niet als ik bij elke poging alles weg moet gooien:S
hoop dat iemand het weet.