Onderwerp: [FEEDBACK] 1e opdracht K3
Hoi,
Vorige week was het dan zover mijn eerste echte opdracht voor vreemde mensen echt super spannend.
Was voor een kleine meid die 5 jaar werd en moest k3 worden met aangeleverde foto door moeder , de taart was 20cm en standaard gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam en bijpassende cupcakes zonder vulling.
De cupcakes hebben voor problemen gezorgd want heb hele nacht wakker gelegen omdat ik niet tevreden was met de 1e partij met als gevolg 7u ochtend bed uit en nieuwe maken pas de 3e partij was naar mijn zin en vond ik dat het aflever waardig was.
Was zelf zeer tevreden met het resultaat en mijn dochtertje van 8 vond het helemaal super dus een kindje van 5 ook wel dacht ik.
Maar helaas hebben deze mensen niets meer van zichzelf laten horen of alles naar wens was ook niet na mail van mijn kant dus daarom zou ik graag van jullie horen wat jullie van mijn taart en cupcakes vinden , zit me namelijk niet helemaal lekker en ben bang dat het dan toch niet goed was.

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Monique
**** UPDATE ******
Ondertussen hebben de mensen gereageerd pc had storing.
Ze waren superblij met de taart vonden hem super en mag in het vervolg de taarten voor ze maken
Ben zo blij dat ze wat hebben laten weten pffffffff was echt bang dat er iets niet goed was gegaan.
Verder iedereen bedankt voor de super leuke reacties en tips zijn altijd welkom. 
bedankt doet een mens goed om te horen zou er bijna van gaan blozen
.