1 Laatst bewerkt door Moedertje Taart (11-07-2011 07:20)

Onderwerp: [FEEDBACK] 1e opdracht K3

Hoi,

Vorige week was het dan zover mijn eerste echte opdracht voor vreemde mensen echt super spannend.
Was voor een kleine meid die 5 jaar werd en moest k3 worden met aangeleverde foto door moeder , de taart was 20cm en standaard gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam en bijpassende cupcakes zonder vulling.

De cupcakes hebben voor problemen gezorgd want heb hele nacht wakker gelegen omdat ik niet tevreden was met de 1e partij met als gevolg 7u ochtend bed uit en nieuwe maken pas de 3e partij was naar mijn zin en vond ik dat het aflever waardig was.

Was zelf zeer tevreden met het resultaat en mijn dochtertje van 8 vond het helemaal super dus een kindje van 5 ook wel dacht ik.

Maar helaas hebben deze mensen niets meer van zichzelf laten horen of alles naar wens was ook niet na mail van mijn kant dus daarom zou ik graag van jullie horen wat jullie van mijn taart en cupcakes vinden , zit me namelijk niet helemaal lekker en ben bang dat het dan toch niet goed was.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QUFMY63I-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETUKVKQQ-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HNI4HJGW-D.jpg

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Monique

**** UPDATE ******
Ondertussen hebben de mensen gereageerd pc had storing.
Ze waren superblij met de taart vonden hem super en mag in het vervolg de taarten voor ze maken :D
Ben zo blij dat ze wat hebben laten weten pffffffff was echt bang dat er iets niet goed was gegaan.

Verder iedereen bedankt voor de super leuke reacties en tips zijn altijd welkom. :Y

*** Geen feest compleet zonder taart ***

2

Re: [FEEDBACK] 1e opdracht K3

Ik vind het een hele leuke taart en mijn dochter van 5,5 jaar vind hem ook super.

Het is dat je niet in de buurt woont anders mocht je hem voor mijn dochter ook maken.
Ze wil hem ook voor haar verjaardag.

feedback.. moeilijk.. ik heb dan altijd echt het gevoel te moeten Zoeken naar fouten.. het enigste wat ik misschien anders had gedaan was de verhouding, plaatje, blauw kader, en het wit van de taart.. ik had gezorgd dat er rondom nog wel wat wit te zien was.. maar ja... dat is echt ZOEKEN hoor.. ik vind hem Superrr gedaan!! knap!!

tanja82 schreef:

Ik vind het een hele leuke taart en mijn dochter van 5,5 jaar vind hem ook super.

Het is dat je niet in de buurt woont anders mocht je hem voor mijn dochter ook maken.
Ze wil hem ook voor haar verjaardag.

Bedankt voor je reactie , had hem met liefde en plezier voor je dochter gemaakt.

ikwilditook! schreef:

feedback.. moeilijk.. ik heb dan altijd echt het gevoel te moeten Zoeken naar fouten.. het enigste wat ik misschien anders had gedaan was de verhouding, plaatje, blauw kader, en het wit van de taart.. ik had gezorgd dat er rondom nog wel wat wit te zien was.. maar ja... dat is echt ZOEKEN hoor.. ik vind hem Superrr gedaan!! knap!!

Bedankt voor je reactie.
Je hebt gelijk wat dat kader betreft , maar dit was echt een laatste moment oplossing was dat kader niet van plan =.
Maar het plaatje(dd ouwel) bleef niet netjes plakken randjes kwamen steeds omhoog dan maar randje erover heen.

Als iemand nog tips heeft om de randjes goed te laten plakken zeker welkom.

6

Ze zitten waarschijnlijk nog steeds naar je mooie taart en CC's te kijken met de hele familie ;)
Ik vind hem heel erg mooi geworden, maar snap je onzekerheid....als het niet lekker loopt en je hoort dan ook nog eens niks....dan slaat de onzekerheid toe....! absoluut niet nodig, je hebt er iets heel moois van gemaakt :thumb:
fijn weekend ...enne....houdoe(hahahah)
groetjes Jolanda

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

daanmaxrik schreef:

Ze zitten waarschijnlijk nog steeds naar je mooie taart en CC's te kijken met de hele familie ;)
Ik vind hem heel erg mooi geworden, maar snap je onzekerheid....als het niet lekker loopt en je hoort dan ook nog eens niks....dan slaat de onzekerheid toe....! absoluut niet nodig, je hebt er iets heel moois van gemaakt :thumb:
fijn weekend ...enne....houdoe(hahahah)
groetjes Jolanda

:lol:  bedankt doet een mens goed om te horen zou er bijna van gaan blozen  :o .
Jij ook fijn weekend en houdoe mâr weer. :P

Groetjes Monique

8

Idd zou ik misschien ook het lijstje wat kleiner hebben gemaakt, maar soms kan dat gewoon niet. Maar ook met dit brede lijstje is het een hele leuke taart.

Waarschijnlijk hebben ze al andere taarten van jou gezien, en waren daar ook van onder de indruk, want waarom zouden ze anders van jou een taart willen ?
Precies, omdat je leuke taarten maakt ! Zou het misschien kunnen zijn dat ze inmiddels al op vakantie zijn en daarom nog niet hebben gereageerd ?

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

nou dan heb je toch heel inventief je probleem opgelost!! goed hoor!!!

10

Je taart en je cupcakes zijn prachtig hoor, heel mooi ! en je misschien is je klant inmiddels op vakantie? dat kan ook in deze tijd... hoe dan ook; mooi gemaakt !!

Groetjes, Conny