76

Re: Strak, strakker, Ganache!!

ikwilditook! schreef:

huh???????  zijn die wel goed?? hij is prachtiggg...wat vonden ze tegenvallen dan?? :s

Om een mega lang verhaal enigzins kort te houden... Klant had andere formaten daisies verwacht.. in bevestigde offerte stond kleine daisies... Maar daarna bleek natuurlijk de hele taart verkeerd te zijn, hij was niet lekker .. nja eigelijk was dus alles fout.. Na enige uitleg van mijn kant om enkele dingen op te helderen en hun er aan te herinneren dat ik de taart volgens offerte heb gemaakt. Nu verwachten hun het geld terug van de taart... omdat ik hun bruiloft heb "verpest" ... Deze taart heeft hun 180 euro gekost, en dat is volgens mij een enorm schappelijk bedrag  voor zon taart.

Ik heb dus ook aangegeven dat ik niet terug ga betalen, en nu willen hun een advocaat gaan inschakelen..  :x  :grr: 
De rest van de details zal ik besparen...

Dankzij hun ben ik wel enorm hard aant denken of ik verder ga met bruidstaarten...  Eerst 2 weken terug het gedoe op locatie en nu dit weer... ik weet niet of het me dat waard is... die energie steek ik liever in kindertaarten...

77

oh oh oh.. nou weet je... deze taart is door een ringetje te halen.. er zijn geen fouten!!!!!

voortaan mensen gewoon duidelijker voorlichten.. de maten uitstekers ZELF laten uitkiezen, ze ook echt poakken en aan ze geven.. dan kun je dit a voorkomen, want het was hun eigen keuze..;)

:Y

maar jij stoppen met bruidstaarten? dat zou eeuwig zonde zijn zeg.. ik denk dat iedereen wel eens zoiets meemaakt ... noujaa advocaatje erbij gaat wel ver, maar een nare klant bedoel ik, laat je niet gek maken, en laat ze maar komen met de advocaat..;) als de rechter deze taart ziet...?? hahah staan ze nergens meer!!

78

Tjeetje wat erg!Lever je z'n prachtige taart waarvan ik aanneem ook volgens afspraak was en dan krijg je zoiets.
Jammer hoor!

If life gives you lemons, make lemonade!

79

pffft laat maar komen die advocaat...

liefs marieke

80

mariekepieke schreef:

pffft laat maar komen die advocaat...

Jij zegt het en ik dacht het....
Zijn ze nou helemaal ? Ze krijgen een prachtige taart voor een hele schappelijke prijs en denken even met een dreigement dat jij meteen je kosten terug gaat betalen (want heel veel meer dan kosten zijn het nou ook weer niet)

Snap dat je je er heel erg vervelend over voelt en ik hoop dat zij zich nog een keer gaan realiseren hoe jij je voelt.

Sterkte.....je taart is echt top !!!

81

Ik lees net het berichtje over dat de klant de taart niet mooi/lekker vond...
Zijn ze wel goed bij hun hoofd!!! het is een prachtige taart!!!
Tja, kijk, qua smaak kun je niet veel aan doen,want smaken verschillen nou eenmaal, maar ik ga ervan uit dat je de vulling ook met hun besproken hebt toch?
In dat geval, dan is het hun eigen keuze geweest.

En om nou met een advocaat te gaan dreigen...ze doen maar! Zolang jij alles volgens afspraak/offerte hebt gemaakt, kunnen ze je niets maken!
En 180 euro voor zo'n taart!!! Ze mogen blij zijn met zo'n schappelijke prijs!

Gewoon doorgaan met bruidstaarten maken hoor, ze zijn echt prachtig!!! Laat je niet ontmoedigen door 1 klant die lastig loopt te doen.

82

Wat een belachelijke mensen zeg.. Hoe halen ze het in hun hoofd?
De taart is echt werkelijk prachtig, en de daisies zijn precies groot genoeg.
Heb zelden zo'n strakke, mooi afgewerkte taart gezien.

Bah, dat er mensen zijn die zo misbruik van iemand kunnen maken zeg..

.. Want taart kan altijd!!

83

De taart is echt prachtig en inderdaad laat ze maar komen met die advocaat.
Zolang jij niets verkeerd heb gedaan kunnen ze je toch niets maken?
En misschien komt het niet zover en blijft het alleen bij dreigen.

Succes!

84

Patty77 schreef:

Ik lees net het berichtje over dat de klant de taart niet mooi/lekker vond...
Zijn ze wel goed bij hun hoofd!!! het is een prachtige taart!!!
Tja, kijk, qua smaak kun je niet veel aan doen,want smaken verschillen nou eenmaal, maar ik ga ervan uit dat je de vulling ook met hun besproken hebt toch?
In dat geval, dan is het hun eigen keuze geweest.

En om nou met een advocaat te gaan dreigen...ze doen maar! Zolang jij alles volgens afspraak/offerte hebt gemaakt, kunnen ze je niets maken!
En 180 euro voor zo'n taart!!! Ze mogen blij zijn met zo'n schappelijke prijs!

Gewoon doorgaan met bruidstaarten maken hoor, ze zijn echt prachtig!!! Laat je niet ontmoedigen door 1 klant die lastig loopt te doen.

Ze hebben een proeverij gehad ,die smaken zijn natuurlijk ook in de taart gekomen...

Maar goed t verhaal lijkt op zijn eind te komen... ze willen een klein taartje cadeau of 50 euro retour... (zoniet schakelen ze de advocaat in ;) ) Ze krijgen geen 1 euro terug.. en over t taartje ben ik nog aan twijfelen... van de ene kant wil hem wel maken ben ik van t gezeur af... van de andere kant hoef ik hier niet aan toe te geven...  :s

85

Laat ze de kunst zelf proberen, dan kunnen ze zien hoe moeilijk het is en wat voor een werk er zoal bij komt kijken.

Misschien krijgen ze dan wel respect voor je werk, want eerlijk waar hier kun je heel veel bruidjes en bruidegommetjes blij mee maken hoor!

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

86

Ik zou het taartje ook nog geen eens doen.
En mijn tip als je het toch doet om van het gezeur af te zijn:

Maak een (heel) klein taartje! ;)

87

Belachelijk, het is zoooooon mooie taart!!!
Maar als je taart zo lelijk en vies was, waarom willen ze dan wel een nieuw taartje????

Laat je niet gek maken door zulke mensen

88

Waarom in hemelsnaam een taartje, als ze hem niet lekker vonden? De proeftaartjes waren wel goed, maar de grote taarten in dezelfde smaken niet, dat klopt natuurlijk al van geen meter. Hij is verder superstrak en echt heel erg mooi, dus hun bruiloft verpesten? Doe normaal joh!

Geen cent terug, geen taartje en laat die advocaat maar komen. Ben benieuwd of ze iemand vinden die dit op zich gaat nemen. En wat gaat dat ze kosten? Echt belachelijk!

Laat het je niet ontmoedigen joh! Bruidstaarten zijn toch geweldig om te maken?! Kindertaarten blijven toch altijd wel komen. Ik bak alleen voor bekenden, dus bruidstaarten zijn schaars, maar supergaaf te doen, toch? Kop op meid en gewoon door! Nogmaals, hij was super!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

89

whahahah ik had wel een taartje gemaakt.. en die had ik zo in hun gezicht gedouwd.. :x  zijn ze nou helemaaaal gek??????????!!!!

Pff...

sterkte iig..  ;)

90

ikwilditook! schreef:

whahahah ik had wel een taartje gemaakt.. en die had ik zo in hun gezicht gedouwd.. :x  zijn ze nou helemaaaal gek??????????!!!!

Pff...

sterkte iig..  ;)

Ja dat zou ik ook doen :P maar wel een simpel taartje anders is het zonde!:P

Pfff zeg, ik leef echt met je mee hoor! ze moesten maar eens weten hoeveel tijd/energie je in zo'n taart steekt! deze taart is echt prachtig! niet stoppen zou ik zeggen! wat gaan ze nu bewijzen tegen hun advocaat? het is hun woord tegen die van jou....  go girl!
groetjes

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

92

Wat je zeker kan doen is ze schrijven, dan ligt het gelijk vast, dat je jouws inziens de taart hebt gemaakt zoals jullie hebben besproken en dat je de situatie heel vervelend vind maar dat je geen blaam treft.

Ik zou zeker niet zo maar iets geven want daarmee schijn je automatisch 'schuld' te bekennen  :s 

Heb dat zelf eens bij de hand gehad. Ik zag een oud mannetje op straat vallen en ren naar hem toe om hem overeind te helpen. Hij hing zo zwaar aan m'n arm dat we samen nog eens keer vielen. Hij brak daarbij zijn pols. Ik heb hem naar het ziekenhuis gebracht, gewacht en hem later naar zijn dochter gebracht. De volgende dag een bosje bloemen voor de schrik en wat denk je, 4 weken later werd ik schriftelijk aansprakelijk gesteld voor de gemaakte en nog te maken onkosten  :x

Succes! :thumb:

93

WAT??????????

en dan maar zeiken dat de mensen je gewoon op straat laten liggen...nou je zou het in het vervolg gewoon haast wel laten om iemand te helpen??? Pfff..wat een randdebielen lopen er ook rond he??  :think:

94

Joyce echt waar????? Ik vind de taart schitterend!!! Steeds mooier zelfs O-)

Maarre, je hebt de gemaakt afspraken toch op papier, of niet? Daarmee dan om de tafel gaan?
Snap de reactie van het paar echt niet... eerst 180 euro retour, dan 50 of een klein taartje....? Komt op mij over alsof ze gewoon iets bij je proberen te halen....
Taartje maken, twijfel twijfel.... Hou je misschien wel de eer mee aan jezelf. En daar dan lekkere grote daisy opdoen, zodat ze dan zien dat dat ECHT NIET mooi is, op zo'n lieflijke taart!!!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

95

nee de daisy's waren toch al te groot vonden ze?>?
of heb ik dat verkeerd gelezen.. :o
(ik zou het evengoed doen hoor.. zo'n ubergrote daisy..lekker puh..alleen al omdat zij dat zo lelijk vinden! HÁA!)

96

Ow, kan zijn dat ik verkeerd heb aangenomen dat ze alles te klein vonden.....

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

97

Wat een schitterende taarten! Laat je niet gek maken! Die mensen weten niet wat ze zeggen. Gewoon voet bij stuk houden en het laten passeren.

Groetjes van Natascha!

98

Hmm ik zou ze lekker naar die advocaat laten gaan, dan gaat het ze nog veel meer geld kosten want het gaat nergens over. Elke rechter zal dit een kulzaak vinden (ik werk bij een rechtbank...) Ik vind €180 echt niet veel geld voor een bruidstaart. En als jouw taart de hele bruiloft heeft verpest, dan zegt dat wel heel erg veel over de dag zelf haha! Maar wel heel rot voor je, want je hebt er heel veel tijd en liefde in gestoken!

99

nou zeg!!!!! zit ik toch net je taarten te bekijken en ik vind je bovenste taart echt geweldig!!! echt eentje waar je langer en vaker naar blijft kijken omdat hij zo lief en mooi strak is, lees ik daarna dat drama van de bridezilla!!!!! ongelooflijk!!!! zijn ze wel helemaal lekker bij hun hoofd zeg! oke, misschien zijn dan de bloemen iets anders dan ze verwacht hadden w.b. de maat. dan nog is het een schitterend uitgevoerde taart en zo te lezen heerlijk smakelijk gevuld en zeker als ze geproefd hebben van te voren kunnen ze daar niet over klagen...  geld terug? no way!!! een taartje??? zeker niet!!!!! ik heb dit net ook even aan mijn ouders laten zien en lezen (die zijn hier toevallig om mij ff te helpen in huis en hebben helemaal niets met taarten) en die zeiden gelijk al: owjee, de bruiloft was zeker te duur uitgevallen??? proberen ze zo nog wat terug te verdienen?
ik kan mij voorstellen dat je er helemaal buikpijn van gekregen hebt en en goed ziek van was als je zo een reactie krijgt (geloof mij, ik zou er ook echt letterlijk ziek van kunnen worden, zo erg kan ik mij dat dan toch aantrekken ook al is dat onterecht :grr: )
laat je niet gek maken, het is echt een schitterende taart, dat zie je ook al aan de vele reacties en complimenten hier, sterker nog, ik vind hem zo mooi dat ik hem heb opgeslagen bij mijn inspiratie foto's  :o  hope you don't mind :o
ow en nu ga ik ff die filmpjes bekijken ;)
kop op he! geniet nog maar lekker na van de mooie taart op de mooie foto!!! dat is je bewijs dat het echt een mooie schitterende taart is!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

100

aah, schattig en heel mooi!