1

Onderwerp: Kom-inhoud Kenwood MX is toch 4 liter? hoe zit dit bij Makro?

Ik was vanmiddag helemaal in jubelstemming omdat ik een Kenwood mag kopen (we kregen 250 euro terug op onze energierekening, dankzij mij want ik let er altijd heel goed op :+ (heb bij NUON gewerkt haha) en hij nu ook toevallig in de Makro-folder staat voor 99,-

Maar er staat bij dat de kominhoud 2,5 liter is ipv 4.Bij dit type (Kenwood MX) hoort toch gewoon een 4-liter kom?
En die kommen zullen los wel heel erg duur zijn denk ik... of niet verkrijgbaar.

Wie weet hoe dit zit?
Of kan ik em dan toch beter bij Scheer en Foppen kopen...

2

Re: Kom-inhoud Kenwood MX is toch 4 liter? hoe zit dit bij Makro?

kenwood voor 99 euro? is dat dan ook de rode enzo?

3

kaar schreef:

kenwood voor 99 euro? is dat dan ook de rode enzo?

Ja dat is inderdaad de rode. En die wou ik nog zo graag. Maar niet met 2,5 liter, dan kan ik net zo goed de duurdere kopen...

4

kan me iets herrinneren dat het wel een 4 liter kom was maar dat de menginhoud(het spulletje wat je er in doet dus iets van 2,5 liter max mag zijn)

5

kaar schreef:

kan me iets herrinneren dat het wel een 4 liter kom was maar dat de menginhoud(het spulletje wat je er in doet dus iets van 2,5 liter max mag zijn)

O dat moet ik dan even uitzoeken. Want er staat inderdaad "gebruiksinhoud' bij, dat die 2,5 is.
Zou de kom dan gewoon 4 liter zijn en kan ik dan gewoon naar Makro dinsdag?

6

jup ik weet het haast zeker

7

O en ik had nog zo goed gezocht, ik kom nu ook een topic van vorig jaar tegen die zegt dat hij inderdaad 4 liter is met gebruiksinhoud van 2,5.

Helemaal blij jippie

Hopen dat garantie-service ook goed werkt bij Makro

8

Heb je hem nog gekocht????
En hoe bevalt hij????

Taartgroetjes Aniet!

9

bij ons in de makro staat hij niet
van welke folder is dat?
ik moet er ook nog ene hebben
ik gebruik nog een gewone mixer en die staat geregeld heeeeel heet

10

Zoals je aan de datum kunt zien is dit (oorspronkelijke) bericht al wat ouder en is deze specifieke aanbieding dan ook al (lang) afgelopen....

De folders van de Makro goed in de gaten houden, hij komt regelmatig voorbij al is hij dan nu wel iets duurder dan de € 99,- exclusief BTW. Ik meen € 115,- exclusief BTW (€ 136,85 inclusief BTW).

11

Onze mixer (handmixer) gaat soms zo langzaam draaien doordat hij het niet zo goed aan kan. Maar als ik hem sneller zet en vliegt bijna alles om je oren :P
Zodra het kan ga ik ook een kenwood mixer halen ;) Ik heb der namelijk al zoveel positieve reactie erover gehad.

12

Ik heb jullie even gemeld, want dit topic past beter in keuken- en andere aparatuur.

Enne... ik kan ook echt niet meer zonder mijn kennie  ;)

Dat is toch een TAART waard!

13 Laatst bewerkt door Idelet (06-07-2011 11:02)

@ppeltje schreef:

Ik heb jullie even gemeld, want dit topic past beter in keuken- en andere aparatuur.

Enne... ik kan ook echt niet meer zonder mijn kennie  ;)

Leuk dat mijn topic gemeld wordt maar in de tijd dat ik mijn topic plaatste, bestond de hele rubriek Keukenapparatuur nog niet......

14

Klopt, maar nu wel. Ik zeg ook niet dat je iets verkeerd hebt gedaan, maar om het beter terug te kunnen vinden is het waarschijnlijk wel gemakkelijk om het in de juiste rubriek te hebben staan.  :/

Dat is toch een TAART waard!

15

idelet, hoe vind je nu je kenwood....
En hoe heet hij PRECIES??
Kenwood.....nummer??
Mag ik nog wel even via je verkeerde oude topic vragen hé...? :)

Taartgroetjes Aniet!

16

Het typenummer is MX, de cijfers daarachter staan voor de kleur. Even op google zoeken en je vindt het zo.

Ik heb daar de witte variant van. Ik kan daar makkelijk cake in maken met 500 gr boter, 500 gr suiker, 400 gram ei en 400 gram bloem.
Dan heb je een beetje een indicatie :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

18

aai aai die cake klinkt lekker, suikertaartjes-suuz! En hoe groot is de vorm die je dan gebruikt voor het bakken vam die cake??

Taartgroetjes Aniet!

19

Enne...WEET IEMAND??...... zit er ook een deksel tegen het spetteren en rondvliegende heerlijke slagroom klodders op??? Op de kenwood, op de mengbak dus....??

Taartgroetjes Aniet!

20

Ja!

(Google is zó handig, en/of de site van Kenwood zelf..... ;))

21

ja je hebt gelijk, even niet aan gedacht..... ;)

Taartgroetjes Aniet!

22

Ik zelf had nog een keukenmachine staan die ik 2 jaar geleden eens had aangeschaft. en Stond te verpieteren in de kast. Daar doe ik nu tegenwoordig de taarten hobby mee :) Ik denk wel als deze ooit op is ik ook voor zon kenny ga maar voor voorlopig doet ie het perfect.

http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuu … 1&SM=4

23

ik kwam er laatst achter dat je er iig geen schuimrecept op basis van 250 gram eiwit erin kan maken grmbl... terwijl dat in een kitchenaid wel gaat

aniet schreef:

aai aai die cake klinkt lekker, suikertaartjes-suuz! En hoe groot is de vorm die je dan gebruikt voor het bakken vam die cake??

Ehm.... de verhouding met 250 gr boter gebruik ik voor een 6 inch rond. Anderhalf keer voor de 8 inch rond.

Maar meestal bak ik zo veel dat de mixers (jaja heb er 2 :)) continu aan staan, dus ik let er niet echt op hoeveel waarin gaat.
Ik geloof dat ik met 500 gr een 10 inch rond vul.

Maar ik bak mijn cakes altijd in twee lagen hoor, als je in een keer een 10 cm hoge cake wilt moet hij superlang in de oven en de kans is groot dat hij dan wat droger wordt.

Dus meestal doe ik maar wat  :shh:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

25

ik had laatst cake gemaakt en die was ook een goeie 10 cm en totaal niet droog, met een recept uit het 500 taarten en cakes boek... volgens mij in totaal een uur gebakken ofzo