Onderwerp: Mijn handschoen ging kapot
Hoi,
Ik ging vanmiddag mijn fondant kleuren en tijdens het kneden ging de handschoen kapot. Nu heb ik dus hele roze handen... hoe los ik dit nu op???
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Liefs,
Krista
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Mijn handschoen ging kapot
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik ging vanmiddag mijn fondant kleuren en tijdens het kneden ging de handschoen kapot. Nu heb ik dus hele roze handen... hoe los ik dit nu op???
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Liefs,
Krista
Hoi,
Ja hoor, je handen goed wassen met zeep en water of met wat jif je handen goed wassen. Daarna je handen goed wassen met handzeep en invetten met handcreme. Je kunt heel goed kleuren met alleen crisco (plantaardig vet) op je handen. Vaak gaat er in de handschoenen veel kleurstof in zitten.......
Kwartiertje op de bank met een teiltje met warm water en biotex helpt bij mij altijd goed.
Hihi zowel voor mijn handen als om mijn hoofd verplicht even op 0 te zetten
Andere middelen zijn vaak zo lelijk voor je huid en omdat ik (zeer) geregeld onder de verf zit...
De ouderwetse brillosponsjes doen wonderen
niet zo goed voor je huid maar je handen zijn wel schoon !
De tijd... de tijd heelt alle wonden.... de tijd zal het leren....
de tijd zal ontkleuren.......
Ik heb een keer hele gele vingers gehad en toen hielp Citroensap. Maar ik weet niet of dat met roze ook werkt, omdat dat toch wat donkerder is.
groene zeep! en hup, zo weg
Ik gebruik altijd wat bodyscrub...werkt bij mij...
oude koffieprut, beetje dreft, lekker je handen mee insmeren, 3 minuten wachten, afspoelen onder koude kraan. Bij warm water gaan je poriËn open staan en trekt de kleurstof dus nog dieper in je velletje
(zegt zei uit ervaring
gewoon laten slijten (doe ik ook ) ik ga niet eens moeite doen om het eraf te halen :d (en loop nu al sinds gister met blauwe nagelrandjes
Ik gebruik nooit handschoenen, vind ik niet fijn werken! Ik gebruik de kleurstoffen van Wilton en ik krijg het er eigenlijk met een beetje zeep altijd gewoon vanaf!
Idd, laten slijten. Ik loop negen van de tien keer met gekleurde handen rond, haha.
Met dreft gaat het er bij mij ook altijd goed vanaf
Ik zat gisteravond onder het donkergroen en dat is er door het douchen en handen wassen alweer af. Slijt vanzelf dus. Alleen bij de nagelriempjes blijft het vaak wat langer zitten, een goed excuus om je hobby te promoten.
Ik hou mijn handen na het kleuren altijd even in warm water met soda, werkt perfect.
Ik bedenk net dat bij haarverf (op voorhoofd of oren) er maar 1 remedie is, sigaretten as.. wellicht werkt dat hier ook
Maar de beste tip is al gegeven, echter werkt dat alleen VOOR het beginnen met kleuren, handen erg goed insmeren met crisco, ik doe dat altijd en heb totaal geen handschoenen nodig met kleuren..
oude koffieprut, beetje dreft, lekker je handen mee insmeren, 3 minuten wachten, afspoelen onder koude kraan. Bij warm water gaan je poriËn open staan en trekt de kleurstof dus nog dieper in je velletje
(zegt zei uit ervaring
Jep!! perfect. Mijn vader en mijn man gebruiken het ook als ze aan de auto hebben gesleuteld
Ik gebruik nooit handschoenen, vind ik niet fijn werken! Ik gebruik de kleurstoffen van Wilton en ik krijg het er eigenlijk met een beetje zeep altijd gewoon vanaf!
bij mij ook
aan het einde van de dag ga ik toch altijd douchen en dan na het wassen van me haren is het eraf
Na een paar keer handen wassen ging het eraf.
ik ontdekte bij toeval dat de ontvetter die je bij de wibra koopt in een spuitfles, heel goed is om kleurstof van je handen te krijgen....
ik ontdekte bij toeval dat de ontvetter die je bij de wibra koopt in een spuitfles, heel goed is om kleurstof van je handen te krijgen....
Of dat nou goed is om op je handen te gebruiken vraag ik me af
gewoon laten zitten......... iedereen vraagt dan : zo wat heb jij met je handen gedaan en dat is een prachtige openingszin om iedereen over je taartenhobby te vertellen en reclame voor jezelf te maken
Gewone zeep en even boenen met een borsteltje, restjes slijten wel....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Mijn handschoen ging kapot