1 Laatst bewerkt door Jeetje (04-02-2013 21:05)

Onderwerp: Mijn eigen "raad-het-thema" verjaardagstaart

Afgelopen weekend mocht ik mijn verjaardag vieren en zoals dat bij mij meestal gaat bij taarten voor eigen gebruik bleef van de 2 volledig uitgewerkte themataarten die ik in gedachten had alleen de taart voor op ’t werk nog over. De collega’s zijn altijd zó enthousiast dat ik niet zonder taart durfde te verschijnen, met als gevolg dat ik zondagnacht (na een hele dag visite e.d.) nog tot 02:00 uur in de nacht/morgen fondantstrepen zat te plakken. Niet mijn mooiste taart dus, hoewel hij in het echt toch wel wat strakker oogde dan op de foto, maar ik baal toch wel dat ik om half 2 vannacht niet helder genoeg meer was om te bedenken dat ik niet bepaald de fraaiste zijde van de taart had gekozen als voorkant.

Ach ja, voor mij vanwege het “verborgen” thema erachter wél erg leuk om te maken. Benieuwd of iemand hier het thema van de taart herkent?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/270240_128432227242587_3966262_n.jpg

Lekker fris gevuld met één van mijn eigen favorieten, kersenvlaaivulling en slagroom.

2

Re: Mijn eigen "raad-het-thema" verjaardagstaart

21 lentes jong?  :s

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Hij ziet er helemaal niet slecht uit hoor voor een snel nachtelijk taartje!
Lekker fris en vrolijk  :thumb:

4

nou ik ben nu toch wel erg benieuwd naar je thema O-)

Groetjes Marleen

5

Twilight... toch?? Of nee.. New Moon! :D  Erg leuk!!

Groetjes, Daphne

6

Het thema weet ik echt niet :think: , maar ik zie iig een leuke, vrolijke stapel! Nog van harte met je verjaardag!

7 Laatst bewerkt door Jeetje (05-07-2011 16:37)

Daphne91 schreef:

Twilight... toch?? Of nee.. New Moon! :D  Erg leuk!!

Haha, klopt! Ooit ook op zoek geweest naar inspiratie voor een Twilight taart of spreekt hier een mede-fan?   :D

Als rechtgeaarde Twilight-junkie wilde ik graag een Twilight-taart, maar voor op het werk dan wel één die niet heel overduidelijk alleen maar Twilight "schreeuwde". De "typische" Twilight-taart voor thuis kwam er door tijdgebrek uiteindelijk niet meer, wel jammer maar gelukkig heb ik al redelijk wat mensen aangestoken met het Twilight-virus, dus wie weet mag ik binnenkort alsnog een Twilight-taart maken, maar dan in opdracht.  O-)

joynme schreef:

21 lentes jong?  :s

Die moet je even uitleggen hoor! Jij dacht dat dat het thema was van de taart?  :s  I wish!!! :lol: (eerder het dubbele zeg maar ;) )

8

leuke stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Leuk

10

prachtige taart al haal ik er de new moon thema niet uit... :( en ik ben toch ook wel een super twilightfan.....

11

nevermind! ik snap hem ineens :) da's haar eigen taart  :o

12

Haha, je hebt 'm door.  ;) Dit is een kopie in het klein van de taart die Alice had (laten) maken voor Bella's verjaardag, aan het begin van de film, waarna alles dus helemaal misgaat...

Hmm, nu wil ik de film weer zien! Enneh.., nog even en we mogen weer naar de bioscoop!  :9

13

Ik moest ook even denken, slim!!! EN mooi!

Oefening baart kunst (lees: schitterende taarten en cupcakes!)  dus flink aan het oefenen!