Re: 5-laags bruidstaart door Lori en Riekele
Práchtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5-laags bruidstaart door Lori en Riekele
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Práchtig!
(Y) toppie
vind die letters echt geweldig gevonden. die houd ik in mijn achterhoofd als je het niet erg vind?
vind die letters echt geweldig gevonden. die houd ik in mijn achterhoofd als je het niet erg vind?
Bedankt! Natuurlijk vinden we dat niet erg!

Wat een ontzettend mooie taart!! Je bruidspaar is fantastisch!!
Fantastisch!!!
Wat een supergave bruidstaart. Leuk bedacht met die scrabblenamen en de klavertjes, schoppen etc. Mooi geboetsserd bruidspaar ook.
Super gedaan meiden! 
Ik vind hem torenhoogmooi!!!! Wat een joekel zeg en zo perfekt uitgevoerd.
En het lijkt me echt bangelijk dat tochtjemet de auto 
Jemig!!!!!!!! Buig buig buig.......wat ontzettend gaaf! Heel mooi gemaakt ( wat wil je met 2 zulke kanjers), die poppetjes: echt super. Toen ik eerst het verhaal las over al die hobbies die op de taart moesten, daxht ik :" hè, wat jammer", maar toen ik de taart zag, dacht ik "wauw, wat knap, om 'm toch stijlvol te maken" . Helemaal goed gewoon! Hoe lang blijft Chindra nog in NL? Leuk zo'n project samen (na de generale van jullie eigen taart).
En oh ja: prachtige kist!
Dankjewel voor je leuke reactie!
Ik blijf nog tot 12 juli in NL. Ik zou a.s. dinsdag teruggaan, maar tjongejonge wat vliegt de tijd hier! En als je dan ook nog 5 dagen alleen maar met een bruidstaart bezig bent (tussen de kids door dan he), dan al helemaaaal!!
Dus weekje eraan geplakt. Kan ik ook nog wat vrienden en natuurlijk mijn omaatjes bezoeken! 
Hoi,
Wauw wat een prachtige taart, erg leuk gedaan. En wat een leuk bruidspaartje zeg. Kun je daar een howto van maken?
Waar wil je graag een how to van? Van het/een bruidspaar, of van poppetjes in het algemeen? Ik heb nu geen tijd om een how to te maken (is wel zo handig dat ik dan even een nieuw poppetje boetseer, voor het visuele materiaal), maar als ik er aan denk zal ik de volgende keer even wat stap-voor-stap foto's maken met uitleg.
Een bruidstaart (en dus bruidspaartje) staat nog niet weer op de planning, dus als je dat graag wilt, dan maak ik er een keer apart eentje voor een how to. Maar voorlopig ben ik bang dat dat er qua tijd nog niet in zit...
Ik vind hem torenhoogmooi!!!! Wat een joekel zeg en zo perfekt uitgevoerd.
En het lijkt me echt bangelijk dat tochtjemet de auto
Dankje!
De autorit heeft me ook wel zo'n 10 jaar van mijn leven gekost....
Het was voor ons allebei de eerste bruidstaart en dat vonden we zoooooo spannend!!
Gelukkig is alles goed gegaan en was iedereen erg enthousiast.
De bruid is een vriendin van me (ik was ook uitgenodigd op de bruiloft en de taart was het huwelijkscadeau) en zij was zoooooo blij toen ze 'm zag! Dat doet je dan echt even goed!!!
Ja, wat gaaf als jullie gaan samenwerken! Wat een geweldige taart zeg, zucht... Mooi met al die hobbys toch een stijlvolle taart.
Wat een gave taart!!! Echt, zoveel details en nog altijd een echte bruidstaart.
Complimenten ook voor het bruidspaartje en het bootje met de poesies

Wat een mooie taart! Gefeliciteerd met deze mooie creatie! Ik wou dat ik zoiets kon maken .... veel oefenen!!!
Waanzinnig mooi gedaan!
Zo super strak echt helemaal geweldig!
Prachtig! en geweldig hoe jullie de thema's zo subtiel erin hebben verwerkt.
stijlvol 
COM-PLI-MEN-TEN!!! Wat een plaatje, deze taart!
Wow wat een mooie taart en wat heb je de hobbys allemaal goed inverwerkt, knap zeg! En super cadeau van je vader, ha ha!
Wauw! wat een mooie taart!
Wat een prachtige taart met geweldige details.
Jullie werken super goed samen!!!
Mag ik hem opslaan?? Niet om een bruidstaart te maken maar voor de details die erop zitten 
Super 
Wat een prachtige taart met geweldige details.
Jullie werken super goed samen!!!Mag ik hem opslaan?? Niet om een bruidstaart te maken maar voor de details die erop zitten
Of course.... (hoef je natuurlijk niet te vragen!)
En bedankt voor de complimenten!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 5-laags bruidstaart door Lori en Riekele