Re: Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
*speechless*
(hier moet ook een 'we willen persé taart van jou'- bruidstaart komen, maar ik laat deze maar niet zien als voorbeeld
)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
*speechless*
(hier moet ook een 'we willen persé taart van jou'- bruidstaart komen, maar ik laat deze maar niet zien als voorbeeld
)
WOW!!!!!!!!
Supergaaf is die zeg!!!!!!!!
Alle complimenten zijn zeer verdiend want ik vind het werkelijk een plaatje geworden!
Je zou er bijna opnieuw voor trouwen hahahahaha en dan om zo'n taart te mogen hebben!
Hier nog een die met smart op de how-to zit te wachten.......
prachtige taart en zeeeer mooie bloemen!!!!!
Prachtige taart, heel mooi uitgevoerd en ik vind je orchideejen ongelooflijk echt.
Diep respect!!!
je vriendin vertrouwde je deze opdracht met overschot van gelijk toe!! Prachtige taart
Heb nu al een paar keer je foto's bekeken en ik vind je taart zoooooooo gaaf !!!!! Helemaal perfect !!!!
Echt onwijs mooi ! Prachtige orchideën, dat wil ik ook nog wel eens leren !
Ik snap wel waarom je vriendin van jou een taart wilde... ik heb hem opgeslagen !
Schitterend! Echt geweldig mooi!
Schitterend! Echt geweldig mooi!
Nou hij overtreft mijn stoutste verwachtingen na die mooie proeftaartjes!! Ik geloof niet dat ik ooit zo'n mooie en stijlvolle trouwtaart heb gezien! Echt geweldig!!!
Ik zie je topic nu pas, maar ben blij toe, anders had ik deze prachtige taart gemist
Ik reageer niet zo veel maar toen ik deze zag dacht ik Nicole deze mag je niet voorbij laten gaan zonder reaktie!!!!!
Deze bruidsstapel is echt te mooi voor woorden
Pas bij de close-up van de steel zag ik dat je de orchideeën zelf gemaakt hebt! *raapt kin van schoot*
Diepe buiging voor je hoor. Wat een PRACHTIG taart. Wow. En alles wat ik nu nog probeer te zeggen kan toch niet beschrijven wat ik bedoel dus nogmaals: WOW!!!!
allememaggies! Wat een boel ontzettend lieve reacties schrijven jullie toch allemaal! Ik ga er bijna van naast mijn schoenen lopen! Wordt ik al arroganter?
Maar jeetje zeg, nu durf ik nooit meer een taart te posten, want hoe ga ik mezelf nu in hemelsnaam overtreffen??
Ik zal morgen eens kijken of dochtertjelief een beetje mee wil werken en ik vast aan een how to kan beginnen, want ik kan jullie nu natuurlijk niet al te lang laten wachten! Maarrrrr..... Ik heb ook een ziek paard hier in ons paardenrusthuis (onze oudste en tevens zorgenkindje ), dus ik weet niet of het gaat lukken.... Het ging vandaag gelukkig wel weer de goede kant op, dus ik ga mijn best doen!
Nou kom ik ook nog even een compliment geven...nr zoveel in de rij. Maar je hebt het verdiend!
Sluit me bij iedereen aan. Je taart is prachtig!!
Een daglichtlamp en mooie achtergrondjes en sfeer doen ook veel goed aan de presentatie van je taart. Kan zo in een lifestyleblad.
Waanzinnige Orchideeën heb je gemaakt.. Heel mooi.
Oh ja, ik gebruik een basis schema van Felicitaartjes aangevuld met mijn eigen berekeningen , en daar gaan inderdaad wat meer stukjes uit, en zelfs dan heb ik altijd teveel.. Maar ik lever liever teveel dan krap aan..
wat een super taart, niet vaak zo`n mooie taart gezien!!!!
zo he, die is gaaaaaaffffff!!!!
Niet normaaaal!!!
Echt supermooi!
Prachtig hoor!!
Bedankt allemaal, dames!! En ik vrees dat er toch nog een bruidstaart gaat komen, ik werd gisteren gebeld door iemand die dit topic had gezien! Spannend hoor! En de stress is alweer vergeten, want het lijkt me vooral erg leuk!
Bedankt voor de tip sweetnfresh, ik ga daar ook eens kijken!
wauw wat prachtig zeg!
Wauw.................wauw......................wauw!!!!
Ik ben echt sprakeloos.
Wat een beauty!!!
Errg mooi
heeeeel mooi!
jee ik ben echt helemaal verliefd op jou taart!! die orchideen...
Ik hoop dat daar de how to van komt?!...
en die parels, tis echt mooi af...
top!
Je blijft er naar kijken echt nie normaal zo mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)