Onderwerp: Bruidspaar gemaakt bij Wendy!
Echt super veel geleerd en wat heb ik eerder dingen moeilijk lopen doen terwijl het zoveel makkelijker kan!
Komt ie:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidspaar gemaakt bij Wendy!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt super veel geleerd en wat heb ik eerder dingen moeilijk lopen doen terwijl het zoveel makkelijker kan!
Komt ie:

leuk stel

Wauw! Heel mooi!
ja wat een leukpaartje zo zeg!!! en jouw bruidje is mooi fijntjes ook en kijkt zo lekker onschuldig, die mag dus echt in het wit trouwen 
en wat een leuke en leerzame workshop he, ik ben er ook nog steeds erg blij mee dat ik die gedaan heb!
Wendy is mijn HELD....
Leuk gemaakt.
gr, Miriam
ze zijn echt super gelukt! ik mag in augustus en heb er ontzettend zin in, zeker nu ik jouw bruidspaartje heb gezien 
Prachtig stelletje zo met elkaar.
Je hebt er werkelijk een stralende bruid van gemaakt!
Prachtig!!
Een stralende bruid
Leuk paartje zo! 
Ze is stralend! Heel veel plezier met alle toekomstige zelfgemaakte bruidsparen!
Prachtig, helemaal top

helemaal super
ik mag in oktober naar Wendy voor het bruidspaar.
maar dat duurt nog zo lang...
Erg mooi gemaakt zeg! Wat een lief bruidje met die bloemetjes(zie ik dat goed?) in de haren en de mooie jurk, prachtig!
Ik zou willen dat ik naar zo'n workshop kan, lijkt me super. Tot nu toe zie ik altijd dat alles volgeboekt is... 
Echt ik vind dat toch zo knap he, als je zelf een bruidspaar kan maken!
Heel mooi.
Erg mooi gemaakt zeg! Wat een lief bruidje met die bloemetjes(zie ik dat goed?) in de haren en de mooie jurk, prachtig!
Ik zou willen dat ik naar zo'n workshop kan, lijkt me super. Tot nu toe zie ik altijd dat alles volgeboekt is...
Het zijn inderdaad bloementjes. Het moet een bloemenkrans voorstellen.
Ik was dit keer toevallig op haar website aan het neuzen en toen zag ik dat er nieuwe data op stond. Je kunt je trouwens ook altijd op de reservelijst laten zetten. Dat helpt echt, want ik zat maandag met iemand op de workshop die pas drie weken bezig is met taarten!
Jaaaa, heel overgekomen!
Ik had bij thuiskomst een gescalpeerde bruidegom. Doosje was omgevallen
Prikker door z'n voorhoofd en zijn kin, mond en neus plat. De arme schat ... o en zijn hand ligt er ook af.
De bruid kijkt wat, uhm, dommig na deze val.
Dus ik moet ze even wat gaan opkalefateren
Van dikke konten niets meer te zien, zo he! 
Oh, wat balen Karine! Succes met het opknappen.
Mijn bruid heeft trouwens geen dikke kont meer. Ik wilde haar even ander neer zetten en pakte haar bij haar middel op, rekt het hele bruidje uit, scheuren aan de achterkant! Nou ja, zoals je ziet is daar van de voorkant niets van te zien 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidspaar gemaakt bij Wendy!