1

Onderwerp: Bruidspaar gemaakt bij Wendy!

Echt super veel geleerd en wat heb ik eerder dingen moeilijk lopen doen terwijl het zoveel makkelijker kan!

Komt ie:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/260563_1681735418143_1680322874_1057058_4096676_n.jpg

2

Re: Bruidspaar gemaakt bij Wendy!

leuk stel :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wauw! Heel mooi!

Groetjes van Natascha!

4 Laatst bewerkt door kwebbeltje (28-06-2011 13:10)

ja wat een leukpaartje zo zeg!!! en jouw bruidje is mooi fijntjes ook en kijkt zo lekker onschuldig, die mag dus echt in het wit trouwen :D
en wat een leuke en leerzame workshop he, ik ben er ook nog steeds erg blij mee dat ik die gedaan heb!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Wendy is mijn HELD....

Leuk gemaakt.

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

6

ze zijn echt super gelukt! ik mag in augustus en heb er ontzettend zin in, zeker nu ik jouw bruidspaartje heb gezien  :thumb:

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

7

Prachtig stelletje zo met elkaar.

8

Je hebt er werkelijk een stralende bruid van gemaakt!
Prachtig!!

Groetjes van Marjon

9

Een stralende bruid  :)
Leuk paartje zo!  :thumb:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

10

Ze is stralend! Heel veel plezier met alle toekomstige zelfgemaakte bruidsparen!

groeten, Bianca
TAART in huis

11

Prachtig, helemaal top :thumb:  :thumb:

12

helemaal super :Y
ik mag in oktober naar Wendy voor het bruidspaar. :Y
maar dat duurt nog zo lang...

Erg mooi gemaakt zeg! Wat een lief bruidje met die bloemetjes(zie ik dat goed?) in de haren en de mooie jurk, prachtig!
Ik zou willen dat ik naar zo'n workshop kan, lijkt me super. Tot nu toe zie ik altijd dat alles volgeboekt is...   :s

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

14

Echt ik vind dat toch zo knap he, als je zelf een bruidspaar kan maken!
Heel mooi.

Have a Nice day!

Annemarie1107 schreef:

Erg mooi gemaakt zeg! Wat een lief bruidje met die bloemetjes(zie ik dat goed?) in de haren en de mooie jurk, prachtig!
Ik zou willen dat ik naar zo'n workshop kan, lijkt me super. Tot nu toe zie ik altijd dat alles volgeboekt is...   :s

Het zijn inderdaad bloementjes. Het moet een bloemenkrans voorstellen.

Ik was dit keer toevallig op haar website aan het neuzen en toen zag ik dat er nieuwe data op stond. Je kunt je trouwens ook altijd op de reservelijst laten zetten. Dat helpt echt, want ik zat maandag met iemand op de workshop die pas drie weken bezig is met taarten!

16

Jaaaa, heel overgekomen!

Ik had bij thuiskomst een gescalpeerde bruidegom. Doosje was omgevallen :S Prikker door z'n voorhoofd en zijn kin, mond en neus plat. De arme schat ... o en zijn hand ligt er ook af.
De bruid kijkt wat, uhm, dommig na deze val.

Dus ik moet ze even wat gaan opkalefateren  :lol:

Van dikke konten niets meer te zien, zo he!  :lol:

Groetjes Karine

Oh, wat balen Karine! Succes met het opknappen.

Mijn bruid heeft trouwens geen dikke kont meer. Ik wilde haar even ander neer zetten en pakte haar bij haar middel op, rekt het hele bruidje uit, scheuren aan de achterkant! Nou ja, zoals je ziet is daar van de voorkant niets van te zien :)

18

Ooh, die zien er echt leuk uit!